Hallo
Wat ik ook probeer in kan niet Internetten op mijn Samsung Galaxy J1 6.
Ik heb het stappenplan van jullie doorlopen en op MijnSimyo Internetgebruik aangezet. (Ik heb een Prepaid maar dat moet toch niet uit maken)
Op Wifi doet alles het goed, maar zonder doet hij niets.
Ik wil mijn Internet voornamelijk gebruiken voor Parkmobile.
Bedankt alvast
vrgr
J.C. Kuipers
Bladzijde 1 / 1
Staat APN goed ingesteld,?
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/samsung/galaxy-j1-2016-j120/topic/internet/handmatig-instellen/1
Heb je wel een positief saldo? Want anders kun je sowieso niet internetten
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/samsung/galaxy-j1-2016-j120/topic/internet/handmatig-instellen/1
Heb je wel een positief saldo? Want anders kun je sowieso niet internetten
Volgens het stappenplan "APN "portalmmm.nl" MCC "204"MNC "08" Toegangspunt "default,supl" (is die komma wel goed?) ( APN protocool "Ipv4" en APN roamingprotocool "IPv4" maar die stonden zo en er stond niets over in het stappenplan dus zo laten saan
Ja komma is prima.
Alles goed telefoon uit en weer aan. Test.. WiFi uit en mobiel data aan, heb je data?
Daarna alleen mobiel data aan wanneer nodig!
Alles goed telefoon uit en weer aan. Test.. WiFi uit en mobiel data aan, heb je data?
Daarna alleen mobiel data aan wanneer nodig!
Nee nog steeds niet
Er komt een (standaard) scherm "Err_Network_changed
Een moderator reageert nog of bel even naar 1200. De klantenservice.
Dank je voor je moeite
Graag gedaan.
Bij prepaid Simyo kun je niet internetten.
Ik ben benieuwd naar je bewijsvoering.....:)
Hoi Kuipje,
Welkom op het Forum!
Ik vind het erg vervelend dat je niet kunt internetten met je telefoon. :(
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat de instelling 'Internet op je mobiel' aanstaat op Mijn Simyo. Voor de zekerheid heb ik deze instelling voor je gereset. Kun jij je telefoon even aan- en uitzetten? Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste instellingen op het netwerk.
Blijft het probleem bestaan? Kun je ons dan laten weten of je dit probleem alleen hebt op de webbrowser? Ik heb even wat uitzoekwerk gedaan en het kan heel goed door je browserinstellingen komen. Ik hoor het graag van je!
@Friesian, bedankt voor het meedenken!
@Cvmathilde, ook met een Prepaid aansluiting kun je internetten. Interne tin het buitenland is alleen niet mogelijk.
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ik vind het erg vervelend dat je niet kunt internetten met je telefoon. :(
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat de instelling 'Internet op je mobiel' aanstaat op Mijn Simyo. Voor de zekerheid heb ik deze instelling voor je gereset. Kun jij je telefoon even aan- en uitzetten? Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste instellingen op het netwerk.
Blijft het probleem bestaan? Kun je ons dan laten weten of je dit probleem alleen hebt op de webbrowser? Ik heb even wat uitzoekwerk gedaan en het kan heel goed door je browserinstellingen komen. Ik hoor het graag van je!
@Friesian, bedankt voor het meedenken!
@Cvmathilde, ook met een Prepaid aansluiting kun je internetten. Interne tin het buitenland is alleen niet mogelijk.
Groetjes,
Asma
Hallo Asma
Bedankt voor je reactie. Ik heb hem opnieuw opgestart alleen (zonder Wifi) doet hij het nog steeds niet. Ik he Chrome/Internet geprobeerd als div. Apps.
Gaarne je advies/tips.
Bedankt alvast
Jos
Bedankt voor je reactie. Ik heb hem opnieuw opgestart alleen (zonder Wifi) doet hij het nog steeds niet. Ik he Chrome/Internet geprobeerd als div. Apps.
Gaarne je advies/tips.
Bedankt alvast
Jos
Hi Jos!
Wat jammer dat het nog steeds niet werkt 😞 Wil jij nog even de stappen doorlopen via onze Toestelhulp tool? Je klikt op deze pagina op welke telefoon je hebt, en dan op 'Internet'. Zo kun je stapsgewijs zien hoe je je instellingen zou moeten hebben.
Werkt het dan nog niet? Dan wil ik jou vragen om je simkaart in een andere telefoon te stoppen en andersom. Op die manier kunnen we het beste achterhalen waar de kern van het probleem zich bevindt.
Laat je me weten of je er zo uitkomt?
Groetjes,
Jihane
Wat jammer dat het nog steeds niet werkt 😞 Wil jij nog even de stappen doorlopen via onze Toestelhulp tool? Je klikt op deze pagina op welke telefoon je hebt, en dan op 'Internet'. Zo kun je stapsgewijs zien hoe je je instellingen zou moeten hebben.
Werkt het dan nog niet? Dan wil ik jou vragen om je simkaart in een andere telefoon te stoppen en andersom. Op die manier kunnen we het beste achterhalen waar de kern van het probleem zich bevindt.
Laat je me weten of je er zo uitkomt?
Groetjes,
Jihane
Hallo
Sorry voor de late reactie, maar was niet eerder in de gelegenheid om je tips/raad op te volgen.
Ik ben gisteren naar een KPN winkel geweest. Daar hebben ze de settings gecontroleerd die bleken goed maar internet werkte nog steeds niet.
En gisteren ook de kaart in een ander toestel gedaan. Op dit toestel werkte het Internet toen ook niet (meer).
Is de kaart dan niet goed?
Jos Kuipers
Sorry voor de late reactie, maar was niet eerder in de gelegenheid om je tips/raad op te volgen.
Ik ben gisteren naar een KPN winkel geweest. Daar hebben ze de settings gecontroleerd die bleken goed maar internet werkte nog steeds niet.
En gisteren ook de kaart in een ander toestel gedaan. Op dit toestel werkte het Internet toen ook niet (meer).
Is de kaart dan niet goed?
Jos Kuipers
Kuipje, wat niet gedaan is is een andere sim in je toestel. Je zou, er zit een extra lang weekend aan te komen, een prepaid kaart bij de Hema of kruidvat kunnen halen. Dan kun je de kruistest plegen die halfweg is en je kunt vooruit. Sim Hema.. €1,00, kruidvat €5,00.
Besankt voor de tip.
A. Ik heb het (Internet) buiten Wifi bereik gebruik niet echt hard nodig. Maak er alleen gebruik van als ik een parkeer app wil gebruiken. (1 a 2 x in de maand)
B. Gaat me (even) niet om die paar Euro voor zo'n Hema/Kruidvat kaart maar die Simyo moet het gewoon doen . Ik heb een Prepaid kaart en daar staat al maanden een bedrag op dat ik niet gebruik/ zou kunnen gebruiken als ik dat zal willen.
Telefoneren doe ik er niet mee.
Maar bedankt voor je snelle reactie. Vrgr Jos
A. Ik heb het (Internet) buiten Wifi bereik gebruik niet echt hard nodig. Maak er alleen gebruik van als ik een parkeer app wil gebruiken. (1 a 2 x in de maand)
B. Gaat me (even) niet om die paar Euro voor zo'n Hema/Kruidvat kaart maar die Simyo moet het gewoon doen . Ik heb een Prepaid kaart en daar staat al maanden een bedrag op dat ik niet gebruik/ zou kunnen gebruiken als ik dat zal willen.
Telefoneren doe ik er niet mee.
Maar bedankt voor je snelle reactie. Vrgr Jos
Hoi Kuipje,
Wat jammer dat het allemaal nog niet werkt. Ik heb je gelijk een nieuwe simkaart opgestuurd. Je zult de simkaart deze week nog binnenkrijgen. Laat je me weten of het daarmee wel lukt om te internetten?
Groetjes,
Caspar
Wat jammer dat het allemaal nog niet werkt. Ik heb je gelijk een nieuwe simkaart opgestuurd. Je zult de simkaart deze week nog binnenkrijgen. Laat je me weten of het daarmee wel lukt om te internetten?
Groetjes,
Caspar
Doet ik zeker. Bedankt voor de medewerking
Graag gedaan, Kuipje 🙂 We helpen je uiteraard graag en hopen met je mee dat dit de oplossing gaat zijn voor je. Is dit niet het geval, dan gaan we contact opnemen met de netwerkspecialisten van KPN. Er lijkt dan bijna meer aan de hand.
We zien je bericht graag tegemoet.
Groetjes,
Angela
We zien je bericht graag tegemoet.
Groetjes,
Angela
Probleem vandaag opgelost.
Lag aan de sim kaart. Heb van jullie een nieuwe gekregen en het probleem wascopgelost.
Brdankt voor de goede service
Lag aan de sim kaart. Heb van jullie een nieuwe gekregen en het probleem wascopgelost.
Brdankt voor de goede service
Hoi Kuipje,
Wat fijn om te horen dat het probleem met je nieuwe simkaart is opgelost! Nog veel internetplezier :D
Groetjes,
Samantha
Wat fijn om te horen dat het probleem met je nieuwe simkaart is opgelost! Nog veel internetplezier :D
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.