Maarja, dan moet je nummer nog naar de nieuwe abonnement en misschien ben je dan maandelijks duurder uit, omdat je nu bijvoorbeeld goedkopere verlengbundels hebt. En je moet nu nog 30 dagen wachten, want je hebt opzegtermijn, dus ben je voor dit jaar al te laat. Ik raad die rondslomp niet aan.
Dus kan het? Hoogstwaarschijnlijk wel, maar ik raad het af. En volgens mij is er ook geen andere manier, dus....
Welkom op het Simyo Forum!
Haha, ik moest een beetje gniffelen om dit topic 🙂 Als eerste wil ik zeggen dat het goed is dat je aan de bel trekt! Ik kan 1000 extra MB's klaarleggen op je Mijn Simyo-omgeving. Jij kunt deze MB's activeren wanneer je maar wil! Als je nu inlogt op Mijn Simyo, dan zie je een cadeautje op je overzicht. Zodra je hierop klikt worden de MB's geactiveerd voor die kalendermaand. Als je 'm dus vandaag activeert, dan is hij heel juli geldig. Wacht je tot augustus? Dan is hij in augustus geldig!
Ik kan ook verklappen dat we hier een structurele oplossing voor bedenken bij Simyo ;)
@ Groentjuh, haha, beetje omslachtig, maar dat zou óók werken. Is alleen niet nodig!
Groetjes,
Jihane
Een simpele oplossing is natuurlijk het cadeautje niet voor de Simjaardag uitpakken... Als 1 keer per jaar zo'n cadeau wordt gegeven dan kan iemand hem uitpakken wanneer nodig en heeft iemand niet in een min of meer willekeurige maand 1GB extra.
Hopelijk lost dit het voor Richard op en is voor juli volgend jaar de structurele oplossing klaar! Dan is eventueel opzeggen natuurlijk niet nodig.
Heel graag gedaan namens Jihane! Geniet nog even van de vakantie!
Groetjes,
Kevin
Ik zit nu al weer enkele jaren bij Simyo en ieder jaar krijg ik eind juli bericht, ik moet dit bericht nu wel nog gaan ontvangen , dat ik in de maand augustus mijn Simyaardag vier en ik dus 1000 MB kado krijg. Echter, tot nu toe kreeg ik deze 1000 MB gewoon in augustus bijgeschreven en hoefde ik niets uit te pakken of te activeren.... Dus nu moet ik mijn 1000 MB volgende maand wél activeren/uitpakken? Of in een andere maand als ik deze in augustus niet wil gebruiken?
Overigens, omdat mijn Simyaardag tot nu toe altijd in mijn vakantiemaand valt, komt deze extra 1000 MB wel altijd goed uit 😉
De Simyaardag hoef je nog steeds niet uit te pakken. Deze is meteen actief. De klant die dit ticket startte wilde de Simyaardag graag in een andere maand, omdat dit niet mogelijk is heeft Jihane een normaal cadeautje van 1000 MB klaargezet die wel uitgepakt kan worden wanneer hij wilt. Het is namelijk nogal omslachtig om een hele aansluiting op te zeggen en opnieuw aan te vragen enkel voor 1000 MB.
Groetjes,
Kevin
Goedemiddag, we zijn inmiddels weer een jaar verder, ik heb zojuist weer een mail van jullie mogen ontvangen dat ik in juni weer 1000 mb extra mag ontvangen. Hiervoor dank, maar ik ga zoals ieder jaar ook dit jaar (als het allemaal meezit ) weer in juli op vakantie , er kwamen meerdere suggesties van mensen hoe dit op te lossen, en vanuit Simyo zelf ook , daarvoor dank , helaas is het nog niet opgelost. Groentjuh kwam met het idee dat je de 1000 zou moeten kunnen activeren wanneer het jou het best zou uitkomen, Simyo zou dat oppakken, maar is helaas nog niet uitgevoerd. Ik hoop dat jullie voor mij de 1000 mb in juli kunnen laten ingaan ? Mvg Richard
Als je nou gewoon had opgezegd en daarna weer nieuwe klant zou zijn geworden, dan was dat nu goed gegaan.
Maar even serieus: Volgens mij ligt deze feature net als Simjaardag voor prepaid en een aantal andere dingen (visual voicemail) in de ijskast.
Als je nou gewoon had opgezegd en daarna weer nieuwe klant zou zijn geworden, dan was dat nu goed gegaan.
Maar even serieus: Volgens mij ligt deze feature net als Simjaardag voor prepaid en een aantal andere dingen in de ijskast.
Toen ik het las, dacht ik dat dit wel al mogelijk was, omdat hier over werd gesproken vorig jaar (al weer….).
Hoi Richard,
Welkom terug op het forum!
Net zoals de vorige keer heb ik in ieder geval 1000MB voor je klaargezet, dus als de vakantie doorgaat in juli kun je de bundel in die maand activeren! Naar de oplossing (simjaardag in een andere maand activeren) is toen wel gekeken, maar dit bleek nog niet mogelijk te zijn.
@ Groentjuh en RicoK toch heb ik alles nogmaals doorgezet naar de collega's die gaan over de Wall Of Change, om te vragen of er al een update over is.
Groetjes,
Tessanne
Hé Groentjuh, als ik mijn abonnement zou opzeggen en weer opnieuw klant wordt ben ik per maand duurder uit , dus dat schiet niet op , en het kan nooit kwaad dit weer eens aan te zwengelen lijkt me ??
Hoi tessanne, bedankt dat je dit weer gelijk voor me hebt opgepakt ,en goed dat je het nog een keer hebt doorgezet naar je collega's. En anders tot volgend jaar :) mvg Richard
Graag gedaan!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.