Op 18 september kreeg ik per sms dat mijn internetbundel op was. Dus mb's bijgekocht. Echter, ik bleek er al 1000 mb bijgekregen te hebben (dank daarvoor).
Jullie sms klopte dus niet, en ik heb de mb's onnodig bijgekocht.
Kan ik dat ongedaan maken?
Alvast dank!
Bladzijde 1 / 1
Hoi Marxmit,
Wat leuk dat je alweer een jaar klant bij ons bent :D
De waarschuwingsberichten zijn gekoppeld aan je normale internetbundel. Daarom vermelden we ook in de tweede sms (100%) dat eventuele extra MB's op dat moment ingaan.
Het is natuurlijk zonde dat je onnodig een extra bundel hebt aangeschaft. Daarom wil ik aanbieden deze te vergoeden, mits je er aan het einde van de maand geen gebruik van hebt gemaakt. Vind je dat een goede deal?
Groetjes,
Sean
Wat leuk dat je alweer een jaar klant bij ons bent :D
De waarschuwingsberichten zijn gekoppeld aan je normale internetbundel. Daarom vermelden we ook in de tweede sms (100%) dat eventuele extra MB's op dat moment ingaan.
Het is natuurlijk zonde dat je onnodig een extra bundel hebt aangeschaft. Daarom wil ik aanbieden deze te vergoeden, mits je er aan het einde van de maand geen gebruik van hebt gemaakt. Vind je dat een goede deal?
Groetjes,
Sean
Beste Sean, dat vind ik een uitstekende deal. Dankjewel.
Mark
Mark
Top! Dan zal ik dit na het weekend in orde maken.
Groetjes,
Sean
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.