Na een update van mijn iPhone staat alles wat ik daarvoor had uitgeschakeld, weer ingeschakeld. Ik heb daar niet altijd erg in.....
Ik heb derhalve in mei ruim 352 MB aan internet verbruikt, terwijl ik anders altijd ruim beneden de 200 (abonnement) zit (zie mijn verbruiksoverzicht). tegen de tijd dat ik de melding kreeg dat ik meer dan 50% verbruikt had, was ik al over de limiet van 200 MB heen.
Mijn vraag:
Is het met mijn abonnement mogelijk een plafond voor het aantal MB's in te stellen, zodat ik bij een volgende keer niet weer dit risico loop?
Bij voorbaat dank voor uw reactie,
met vriendelijke groet,
Kitty de Jong
Bladzijde 1 / 1
Neuj. :D:D
Hoi Kit151254,
Welkom op het forum.
Vervelend om te horen dat je onbewust veel internet hebt verbruikt.
Friesian geeft het al aan, een limiet instellen is helaas niet mogelijk. Je ontvangt van ons een sms-bericht zodra je op 50% en op 100% van je internetbundel zit. De sms'jes worden verstuurd op het moment dat het verbruik plaatsvindt. Je hoor deze dus direct binnen te krijgen en niet achter af :/
Op sommige toestellen is het mogelijk om zelf een limiet in te stellen. Je kan de tips gebruiken die in onze blog "Nooit meer over je mobiele datalimiet heen" beschreven staat.
Heb ik je vraag beantwoord?
Welkom op het forum.
Vervelend om te horen dat je onbewust veel internet hebt verbruikt.
Friesian geeft het al aan, een limiet instellen is helaas niet mogelijk. Je ontvangt van ons een sms-bericht zodra je op 50% en op 100% van je internetbundel zit. De sms'jes worden verstuurd op het moment dat het verbruik plaatsvindt. Je hoor deze dus direct binnen te krijgen en niet achter af :/
Op sommige toestellen is het mogelijk om zelf een limiet in te stellen. Je kan de tips gebruiken die in onze blog "Nooit meer over je mobiele datalimiet heen" beschreven staat.
Heb ik je vraag beantwoord?
Dank je wel....ik heb alle maatregelen genomen om mijn internetverbruik binnen mijn bundel te houden.
Fijn om te lezen, Kit151254 😳
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.