Skip to main content

.

Kan ik bij Simyo claimen voor het faciliteren van extreme internet verbruik? Ik gebruik normaal niet meer dan 500MB. Nu door het wegvallen van een Wi-Fi instelling krijg ik een vette rekening gepresenteerd en mijn toegang is geblokkeerd wegens achterstallige betaling? Wat kan ik hier tegen doen?
Hoi pvd,



Welkom op het Simyo Forum.



Ben je niet afgesloten wegens hoogverbruik?

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-simkaart-is-afgesloten-wegens-hoogverbru-285



Hoelang verwacht je nog geen wifi te hebben?

Je kunt je bundel voor de 25ste van de maand verhogen en dan gaat de verandering de 1 van de maand in.

Dit kan via Mijn Simyo.



Heb ik je zo even goed geholpen?
@maikel twinnie, deze morgen is het hoge gebruik gebeurd,vanmiddag ben ik afgesloten. Ik lees als ik nu de bundel aanpas dan gaat het in per 01 mei. daar heb ik dus niets aan met de hoge rekening van April?
Hoi ik kan je niet echt helpen dan alleen te adviseren om beter je verbruik in de gaten te houden. Wegvallen Wifi is niet iets waar Simyo iets aan kan doen.



Ook graag 1 topic openen voor het zelfde probleem of vraag.

https://forum.simyo.nl/internet-62/hoogverbruik-internet-waarschuwing-email-verdwenen-27410



Daarin geef je overigens aan dat je 2 smsjes heb gekregen die je wijzen op je verbruik.



Simyo wil wel eens coulant zijn, maar dat is geheel aan hun om te beslissen.
Hoi pvd2707,



Raytje en maikel.twinnie helpen je al een eindje op weg.

In dit topic ben ik uitgebreider ingegaan op je vragen.

Reageer