Beste Simyo,
Op 2e kerstdag is er per ongeluk een app open blijven staan die in korte tijd bijna 5 GB à 15 ct per MB heeft gedownload. De simkaart werd toen pas geblokkeerd. Je krijgt natuurlijk wel een sms dat je bundel op is, maar als je die mist ben je wel te laat en gaat het hard met de MB's. Gelukkig heb ik uiteindelijk "maar" 50, i.p.v. 735 euro hoeven te betalen (waarvoor dank) maar het voelt toch niet goed en het vertrouwen is hiermee wel weg. Ik ben me kapot geschrokken!
Ik heb inmiddels data gebruik van de app wel uitgezet in android 10, zodat het niet opnieuw kan gebeuren, maar ik voel me bij Simyo toch niet meer zo veilig nu. Simyo is fantastisch, zolang je maar binnen je bundel blijft. Maar dat is niet altijd zeker weet ik nu uit ervaring.
Ik hou het dus na ruim 6 jaar voor gezien.
Bedankt Simyo voor jaren lang tevreden bellen en internetten!
Bezorgde klant