Skip to main content

.

Hallo kan het mogelijk zijn dat ik zit aangesloten bij een betaalde Internet app? Mijn kosten rijzen de pan uit! Ik wil graag weten waar dat vandaan komt. Graag vraag ik uw hulp, dan wel niet blokering hierin als provider zijnde. Alvast bedankt voor de medewerking.
Welke app is dit dan? Best handig om te vermelden om zo gerichter antwoord te kunnen geven..
Ow geen idee? Het gaat de dochter vab mijn vriend. Ik had de hoop op jullie gericht. Ma 176 mb di 56 mb wo 100 zoveel do zelfs 250 mb en zo ff verder. Dan loopt het wel op. Ze heeft nog geen idee hoe ze nu de 127,- gaat betalen...maar we hebben ook geen melding gehad van data bundel waarschuwing.
https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_netwerkinstellingen



Zet alvast internet uit mocht dat nog niet gedaan zijn. Alleen wifi is dan mogelijk, scheelt voor verdere escalatie van kosten.

Heeft haar telefoon een gegevens monitor? App of ingebouwd?
Geen idee? Maar ik heb nu een nieuwe data bundel erbij gekocht..
Denk er aan dit is geen correctiemiddel voor gemaakte kosten !



Geen idee? Maar ik heb nu een nieuwe data bundel erbij gekocht..


Ter info.

https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/extra-mbs-bijkopen-29019



Indien mogelijk, mijn advies bijvoorbeeld Onavo Count, My datamanager of 3G watchdog.

Misschien iets om even door te nemen....

https://forum.simyo.nl/gewoon-slim-92/extra-app-om-data-verbruik-monitoren-grendelen-33113/index1.html#post128673



Suuk 6.
Hoi Maureen1970,



Ik snap dat het heel frustrerend is als je niet weet waar het internet aan opgaat!



Vanwege privacy redenen kunnen wij niet inzien waar het internet verbruik aan op is gegaan, maar gelukkig kan jij, of beter gezegd de dochter jouw vriend, dat wel. In deze blog lees je hoe je erachter kan komen wat de boosdoener is van het vele internetverbruik. Laat je me weten of je achter de boosdoener bent gekomen?



@Raytje en Friesian, bedankt voor jullie hulp!!



Groetjes,

Caspar

Reageer