Hoi,
Ik heb op mijn HTC Cha Cha mijn emailinstellingen ingevoerd (Ziggo), nu ontvang ik wel mail maar kan ik geen email versturen. Ben al op diverse forums geweest, maar helaas niets helpt.. zelfs het veranderen van het smtp adres helpt niet!
Weet iemand een oplossing?
groetjes
Bladzijde 1 / 1
Hi danniblusanni,
Heb je de gegevens voor uitgaande mail ook al aangepast?
Als je mij voorziet van je mobiele nummer dan controleer ik dit nog even voor je.
Groet,
Bibi
Heb je de gegevens voor uitgaande mail ook al aangepast?
Als je mij voorziet van je mobiele nummer dan controleer ik dit nog even voor je.
Groet,
Bibi
Hoi Bibi,
Bedankt voor je reactie! Ik heb de smtp server van simyo opgezocht op het internet, maar denk dat ik toch iets fout heb staan.
Mijn nummer is 06********
Alvast bedankt!
groeten, Daniella
Bedankt voor je reactie! Ik heb de smtp server van simyo opgezocht op het internet, maar denk dat ik toch iets fout heb staan.
Mijn nummer is 06********
Alvast bedankt!
groeten, Daniella
Gebruik smtp.ziggo.nl, beveiligingstype TLS, poort 587 en aanmelden verplicht.
Zo staat het op mijn mobiel (Samsung)
Toegevoegd:
zonder beveiliging
smtp.ziggo.nl, beveiligingstype geen, poort 25 en aanmelden niet verplicht
Zo staat het op mijn mobiel (Samsung)
Toegevoegd:
zonder beveiliging
smtp.ziggo.nl, beveiligingstype geen, poort 25 en aanmelden niet verplicht
Hi Danniblusanni,
Heb je het advies van Linden hierboven al geprobeerd?
Groet,
Bibi
Heb je het advies van Linden hierboven al geprobeerd?
Groet,
Bibi
Hoi Bibi en Linden,
Bedankt voor jullie reacties! Het heeft geholpen, ik kan email verzenden! , zonder beveiliging poort 25 enzv werkte niet (zo had ik het staan) heb het nu beveiligd met bijbehorende poortnr en voila!
Heel erg bedankt!!!
Ik zie dat mijn nummer is veranderd in sterretjes, bedankt ook daarvoor Bibi!
groetjes Daniella
Bedankt voor jullie reacties! Het heeft geholpen, ik kan email verzenden! , zonder beveiliging poort 25 enzv werkte niet (zo had ik het staan) heb het nu beveiligd met bijbehorende poortnr en voila!
Heel erg bedankt!!!
Ik zie dat mijn nummer is veranderd in sterretjes, bedankt ook daarvoor Bibi!
groetjes Daniella
Hi danniblusanni,
Goed te horen dat je kunt mailen. Veel mailplezier!:)
Groet,
Bibi
Goed te horen dat je kunt mailen. Veel mailplezier!:)
Groet,
Bibi
Ik kan ook ineens geen mail meer versturen van mijn htc wildfire (wel ontvangen).
AccountInstellingen zijn : aanmelden uit, smtp.ziggo.nl, bevelingingstype geen, poort 25.
Ik heb sinds een maand simyo, moet ik soms iets anders instellen????
Ik snap er niks meer van, kun jij me helpen???
AccountInstellingen zijn : aanmelden uit, smtp.ziggo.nl, bevelingingstype geen, poort 25.
Ik heb sinds een maand simyo, moet ik soms iets anders instellen????
Ik snap er niks meer van, kun jij me helpen???
Nb. ik heb geen internet op mijn mobiel, maar maak gebruik van wifi.
Dit heeft tot nu toe altijd gewoon goed gewerkt....
Weet niet of dit uitmaakt, maar ik wilde dit nog wel even toevoegen ????
Dit heeft tot nu toe altijd gewoon goed gewerkt....
Weet niet of dit uitmaakt, maar ik wilde dit nog wel even toevoegen ????
Hallo Wendy,
Heb je de beveiligde manier al geprobeerd
smtp.ziggo.nl, beveiligingstype TLS, poort 587 en aanmelden verplicht.
Grt,
Peter
Heb je de beveiligde manier al geprobeerd
smtp.ziggo.nl, beveiligingstype TLS, poort 587 en aanmelden verplicht.
Grt,
Peter
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.