Ik heb sommige maanden meer dan 20Gb nodig en vraag mij af hoe ik dat heg goedkoopste kan oplossen. Het zou fijn zijn als Simyo met een groter aantal Gb zou komen.
Iemand een goede oplossing?
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Ik heb sommige maanden meer dan 20Gb nodig en vraag mij af hoe ik dat heg goedkoopste kan oplossen. Het zou fijn zijn als Simyo met een groter aantal Gb zou komen.
Iemand een goede oplossing?
Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.
Beste
Mocht je daar nog niet genoeg aan hebben kun je steeds tussendoor een bundel bijkopen, die dan wel weer direct ingaat.
Dank voor je antwoord. Dit is mij bekend maar ik vraag mij dus af of ik niet een kaart kan kopen met alleen Gb's die ik op een oude telefoon kan zetten. Die bundel bijkopen is uiteindelijk best duur.
Het is voor in Spanje. Dus is bv een kaart daar kopen een optie?
Beste
Succes.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Op dit moment is de hoogste bundel 20GB, je zou deze bundel kunnen verhogen naar 30GB met Simyo Compleet, maar om hier gebruik van te maken zou je dus wel een vaste internet aansluiting van KPN bij jouw thuis moeten hebben. Daarnaast is het bijkopen van MB's ook een optie zoals
Als je echt meer MB's nodig hebt doordat je vaak in Spanje bent is het misschien een mogelijkheid om daar een simkaart te kopen.
Groetjes,
Seren
Dank jullie voor de opties. Ik denk dat ik een kaart ga kopen in Spanje en in een oude telefoon zetten. Lijkt me het makkelijkst.
Fijne jaarwisseling
Dat lijkt mij ook het handigst! Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling!
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.