Hallo,
Sinds vrijdag 4 april gaat het niet goed met de telefoon en data verbindingen op mijn werk locatie in de Bilt.
3G data verbindingen zijn onmogelijk en ook via het 2G netwerk valt de data verbinding vaak weg. Bellen gaat in de meeste gevallen wel maar ook daar heb ik geregeld geen ontvangst waar dit vroeger wel zo was. Het probleem geldt voor meerdere collega's die gebruik maken van het KPN netwerk.
In de rest van het land bel en internet ik wel gewoon via het 3G netwerk.
Is deze verstoring bekend en is er een verwachting waarneer dit verholpen is?
Met vriendelijke groet,
Alexander
Bladzijde 1 / 1
Hoi awackers, welkom op ons forum :)
Als ik het goed lees hebben jij en je collega's (met KPN netwerk) sinds 4 april opeens geen mogelijk om een verbinding via UMTS te krijgen en gaat het via GSM ook moeilijk. Klopt dat?
Ik heb gecheckt of er werkzaamheden in De Bilt zijn, en dat is niet het geval. Om na te gaan of er een mast kapot is zal ik de exacte postcode moeten hebben.
Wil die hier plaatsen? Als je dat niet wilt, kan het ook via privébericht.
Als ik het goed lees hebben jij en je collega's (met KPN netwerk) sinds 4 april opeens geen mogelijk om een verbinding via UMTS te krijgen en gaat het via GSM ook moeilijk. Klopt dat?
Ik heb gecheckt of er werkzaamheden in De Bilt zijn, en dat is niet het geval. Om na te gaan of er een mast kapot is zal ik de exacte postcode moeten hebben.
Wil die hier plaatsen? Als je dat niet wilt, kan het ook via privébericht.
Dag Ernst,
Dank voor je antwoord. Wat je zegt klopt. Het is hier rondom het kantoorpant nagenoeg onmogelijk een UMTS verbinding te krijgen waar dit voor 4 april wel prima ging. De verbinding via EDGE verloopt erg moeizaam of helemaal niet. De gesprekken via GSM gaan inmiddels weer wel goed.
De postcode waar ik me bevind is 3732 HH. Overigens was er op de 4e april een stroomstoring van +-2 uur in de regio van de Bilt. Ik weet niet of dit ermee verband houdt of puur toeval is.
Dank voor je antwoord. Wat je zegt klopt. Het is hier rondom het kantoorpant nagenoeg onmogelijk een UMTS verbinding te krijgen waar dit voor 4 april wel prima ging. De verbinding via EDGE verloopt erg moeizaam of helemaal niet. De gesprekken via GSM gaan inmiddels weer wel goed.
De postcode waar ik me bevind is 3732 HH. Overigens was er op de 4e april een stroomstoring van +-2 uur in de regio van de Bilt. Ik weet niet of dit ermee verband houdt of puur toeval is.
Hoi awackers,
Ik heb onze netwerkspecialisten voor je gebeld en wat denk je...? Er is inderdaad een lopende netwerkklacht. De zendmast die in het gebied van 3732 HH staat, heeft problemen met GSM, UMTS en LTE 😞 Er wordt aan gewerkt om de mast zo snel mogelijk weer goed te laten functioneren. Wanneer dit is gebeurd, is helaas niet bekend.
Het ziet er dus naar uit dat het nog een tijdje kan duren. Je geeft aan dat je zelf met GSM wel goed kan bellen. Misschien kun je dat dan op je werk zo instellen? Is dat een optie?
We weten trouwens niet of de oorzaak de stroomstoring was, maar dat zou wel kunnen.
Ik heb onze netwerkspecialisten voor je gebeld en wat denk je...? Er is inderdaad een lopende netwerkklacht. De zendmast die in het gebied van 3732 HH staat, heeft problemen met GSM, UMTS en LTE 😞 Er wordt aan gewerkt om de mast zo snel mogelijk weer goed te laten functioneren. Wanneer dit is gebeurd, is helaas niet bekend.
Het ziet er dus naar uit dat het nog een tijdje kan duren. Je geeft aan dat je zelf met GSM wel goed kan bellen. Misschien kun je dat dan op je werk zo instellen? Is dat een optie?
We weten trouwens niet of de oorzaak de stroomstoring was, maar dat zou wel kunnen.
Goed dat het probleem bekend is bij de betrokken partijen. Laten we hopen dat alles zo snel mogelijk weer in goede staat functioneerd. Dank voor de support!
Hoi awackers,
Graag gedaan namens Ernst en Dries, hou jij ons op de hoogte wanneer je verbetering merkt? 🙂
Graag gedaan namens Ernst en Dries, hou jij ons op de hoogte wanneer je verbetering merkt? 🙂
Goed nieuws! Sinds vandaag is de verbinding weer in orde. Ik heb weer goede ontvangst en de UMTS verbinding werkt ook weer zoals voorheen.
Hoi awackers,
Wat goed dat het weer naar behoren functioneert 🙂 Mocht je nog eens problemen hebben of je hebt een vraag of opmerking, dan helpen we je graag verder!
Bedankt voor het terugkoppelen! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.