Skip to main content

.

Ben lid bij simyo sinds vandaag . (7 sep 2024). neg gebeld om een arbo af te sluiten en gevraagd oef ik dan 5 g had.  zeggen ze ja op die vraag.  vandaag activatie gedaan  heb ik geen 5g en geen 4g maar E.

Wl er dus nu weer vanaf. verkeerde voorlichting. 

Weet iemand of dat kan?

Hallo @Hassie54 , welkom bij Simyo. Je bent geen lid van, maat klant bij Simyo, maar dat terzijde.

Simyo biedt (nog) geen 5G aan, wanneer wèl is koffiedik kijken.

De klantenservice  heeft je verkeerd voorgelicht door te zeggen dat Simyo 5G aanbiedt of ze hebben hun mond voorbij gepraat met een gegeven dat (nog) niemand weet.

Simyo biedt maximaal 4G+ aan.

Jij hebt vermoedelijk een Iphone gezien je vraag over de teruggang naar E i.p.v. 4G+.

Dat is een lopend KPN/Simyo issue, zie verder binnen dit forum voor details.

In de regel kun je binnen 14 dagen de overeenkomst opzeggen zonder opgaaf van redenen, zie daartoe de correspondentie per mail en/of brief tijdens het afsluiten van de overeenkomst.

Succes.

 

 


thanks

 


14 dagen na ingang van abbo?  dus vandaag?


Hoi @Hassie54 

De wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) gaat in zodra je de bevestiging van je aangevraagde Simyo abonnement hebt ontvangen.
Dus al je nog binnen deze bedenktijd van 14 dagen zit, kun je nog kosteloos je Simyo abonnement annuleren.

Dit kun je zelf doen, via de volgende online formulier: Annuleren van de overeenkomst

Ben je inmiddels al buiten deze 14 dagen bedenktijd, dan kun je jouw overeenkomst niet zomaar meer annuleren/beëindigen.


Hoi @Hassie54,

Bedankt voor je bericht.

Zoals @JanD & @Michel.uit.Arnhem hebben aangegeven heeft Simyo helaas nog geen 5G en kan je annuleren via de website. Bedankt voor jullie hulp! 😊

Groetjes,
Ashley


Reageer