iPhone 11 had destijds (2 jaar terug ofzo) een probleem met de chip die in de 11 zit.
Nu is er sinds een maand of 2 een ander probleem waar vooral 11 en 12 last van heeft (maar ook sommige Androids zie artikel)
https://tweakers.net/nieuws/224094/kpn-klanten-met-iphone-11-of-12-melden-sinds-begin-juni-4g-of-5g-storing.html
Nu ken ik zelf diverse mensen met een iPhone die hebben 11, 12 en 13 alle KPN of Simyo nergens last van (tot nu toe).
Voor nu is uit en aan van de tel een tijdelijke oplossing. Hopelijk fixt KPN het snel.
Je bent niet de enige er zijn afgelopen weken al tal van topics gestart: https://forum.simyo.nl/internet-en-4g-62/verzameltopic-4g-op-iphone-11-werkt-niet-wat-moet-ik-doen-47944
Ik heb vanmorgen 1-8-2024 naar klantenservice KPN gebeld i.v.m. aanmelding storing iPhone 11 4G.
En zeggen dat ik de storing bij Simyo moet aanmelden.
Ik wacht wel even, voordat ik de nieuwe iPhone 16 gaat kopen.
Heeft iemand nog advies voor mij.
Mijn hartelijk dank.
Klopt je bent klant van Simyo niet van KPN dus KPN kan niet veel voor je doen.
Simyo maakt gebruik van KPN netwerk. Simyo zou wat kunnen betekenen (KPN heeft momenteel voor de mensen die er last van hebben dat het abbonement kostenloos is tot het probleem is verholpen, wat Simyo kan doen weet niet, achten op een Simyo moderator).
Ik wacht wel even, voordat ik de nieuwe iPhone 16 gaat kopen.
Die is nog niet te koop, dus je moet sowieso wachten.
Dan het 'advies'.
KPN zelf is hard opzoek naar een oplossing.
Let op vooral iPhone 11 en 12 hebben er last van (niet iedereen zie mijn eerdere bericht).
Zoals eerder ook sommige Androids hebben er last van (zie Tweakers link). Dus altijd de gok als je er wel of geen last van hebt.
Overstappen dan? Voor mij zelf ook nadelen ik heb met de andere 2 dekkings probleem dus ook dat geeft geen voordelen.
Voor nu. Telefoon uit en aan en wachten tot KPN het oplost.
Hoi @F.V. 2024,
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je netwerk problemen ervaart.
Zoals @RobbyTown ook aangeeft zijn er momenteel problemen met het KPN netwerk en de Iphone 11. Bedankt voor je hulp!
We zijn momenteel druk bezig met het oplossen van dit probleem.
Mogelijk heb jij hier ook last van. Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik kijk dan graag even met je mee.
Groetjes,
Ashley
Ik heb je net een prive bericht verzonden.