Skip to main content

.

Gisteren IOS 7.1 geupdate, nu kan ik helemaal niks meer.

Wel verbonden met netwerk, maar geen internet, sms of bellen.

Wanneer ik probeer te bellen hoor ik dat vanwege adminsitratieve redenen ik geen verbinding kan maken.

Iphone zegt dat hij nu up to date is, instellingen internet (API) al gewijzigd. Ben ook al naar Instellingen>Algemeen>info geweest en heb ok gedrukt op de pop-up die je dan krijgt voor instellingen van simyo.

Gsm is ook al 10minuten uit geweest en weer aan  en een keer gereset.

Help?
Heb je soms de 7.1 update gedownload via het mobiele netwerk? Ik weet niet meer hoe groot die download was, maar als dat niet via WiFi is gebeurd dan vermoed ik dat je bent afgsloten wegens hoogverbruik... Een moderator zou dit kunnen bevestigen.

Grote software updates moet je eigenlijk alleen installeren als je WiFi bereik hebt.
Dank voor de reactie. Ik heb de update via mijn laptop gedaan dus over wifi. Ik kan in de app zien dat mijn bundel op is, maar niet hoever ik over de bundel heen ga momenteel. Voor de update kon ik wel gewoon bellen en internetten.
Hoi tacokwee,

Ik zie dat het inderdaad hoogverbruik was waar je mee te maken had. Wat vervelend, zeg. Zeker als je dacht dat het via de laptop ging.

Het is altijd verstandig om voor een grote update Mobiele data uit te schakelen op je toestel, en eigenlijk ook de optie Internet op je Mobiel uit te schakelen op Mijn Simyo. Dan ben je zeker dat het niet via het netwerk gaat. Op de een of andere manier is er namelijk toch heel veel data verbruikt via je simkaart. Waarschijnlijk dan toch door de update.

Ik zie dat je inmiddels een aanbetaling hebt gedaan en dat we je weer hebben aangesloten.

Kun je inmiddels weer bellen?

Groetjes,

Charlene

Reageer