Beste helpdesker,
Bij het doen van achterstallige administratie ondekte ik een bijbetaling van bijna 60 op de telefoonrekening van een van mijn kinderen.
Op 16 september, een paar uur na het laatste sms-bericht is er in 20 minuten zo'n 350Mb (buiten bundel) aan data verbruikt.
Ik heb de sms'jes op zijn toestel bekeken, waar inderdaad keurig de smsjes van 50% en 100% bundel te vinden waren. Dus gewoon lomp, toch?
Maar op de telefoon (android) is een plafond van 480 Mb (500 Mb-bundel) ingesteld wat alle andere maanden feilloos werkt. Boven de 480 Mb > geen internet meer. In september heeft de telefoon het data-plafond niet gehaald (want: wèl data) omdat de data niet is geteld... (?)
In een andere draad op het forum vind ik een soortgelijke opmerking van een mede-simyoër.
Je kunt overigens dat plafond uitzetten, maar tot vandaag wist mijn zoon dat niet.
Al-met-al een hele nare ervaring omdat hij er heel bewust mee omgaat (lees: maximaal gebruikt) en nu 60 kan bijbetalen.
Als tevreden gebruiker van 3 abonnementen (kids) hoop ik op een prettige oplossing van zijn probleem.
Dit betreft het abo met de eindcijfers: 6866
Groet,
Marcel.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Mrcl68, welkom op het Simyo forum!
Goed dat je al je facturen hebt doorgenomen. Dat is inderdaad heel handig, om zo nu en dan alles weer bij te houden 😮 Je hebt hierdoor gezien dat je factuur van september hoger was dan de anderen.
Ik heb je factuur er even bij gepakt. Ik zie dat dit inderdaad door internetkosten komt. Er is na de 100 % sms van je zoon internet verbruikt, zoals je zelf al vertelde. Jammer dat het plafond dat is ingesteld op zijn toestel niet heeft geholpen. Het is altijd handig om je 100 % sms in de gaten te houden. Je kunt hierna meteen je dataverbinding uit te zetten, als je niet meer kosten wilt krijgen.
Er zit een verschil tussen de meting van je toestel en de manier waarop wij meten. Je toestel houdt je Mbs niet nauwkeurig bij. Zo worden bepaalde processen niet meegenomen, zoals systeemverbruik en systeemupdates. Dit kan een verklaring zijn dat zijn limiet nog niet bereikt was op zijn toestel.
Zijn data was terecht hierdoor worden de extra kosten niet vergoed. Ik zie dat je andere facturen laag zijn gebleven doordat zijn verbruik goed in de gaten is gehouden. Dat is heel verstandig. Je kunt altijd via je Simyo app en op Mijn Simyo je Mb's bijhouden 🙂
Heb ik je vraag zo beantwoord?
Goed dat je al je facturen hebt doorgenomen. Dat is inderdaad heel handig, om zo nu en dan alles weer bij te houden 😮 Je hebt hierdoor gezien dat je factuur van september hoger was dan de anderen.
Ik heb je factuur er even bij gepakt. Ik zie dat dit inderdaad door internetkosten komt. Er is na de 100 % sms van je zoon internet verbruikt, zoals je zelf al vertelde. Jammer dat het plafond dat is ingesteld op zijn toestel niet heeft geholpen. Het is altijd handig om je 100 % sms in de gaten te houden. Je kunt hierna meteen je dataverbinding uit te zetten, als je niet meer kosten wilt krijgen.
Er zit een verschil tussen de meting van je toestel en de manier waarop wij meten. Je toestel houdt je Mbs niet nauwkeurig bij. Zo worden bepaalde processen niet meegenomen, zoals systeemverbruik en systeemupdates. Dit kan een verklaring zijn dat zijn limiet nog niet bereikt was op zijn toestel.
Zijn data was terecht hierdoor worden de extra kosten niet vergoed. Ik zie dat je andere facturen laag zijn gebleven doordat zijn verbruik goed in de gaten is gehouden. Dat is heel verstandig. Je kunt altijd via je Simyo app en op Mijn Simyo je Mb's bijhouden 🙂
Heb ik je vraag zo beantwoord?
Hallo Naomi,
Je antwoord is alles wat ik al wist.
Maar is niet echt echt wat een kereltje van 13 wilde horen.
Waar het antwoord niet op is gegeven of dat er een collance-regeling bestaat voor dit soort éénmalige fouten.
60 is voor hem een serieuze hoeveelheid geld!
Op dit forum komt ik regelmatig keurige oplossingen voor soortgelijke gevallen tegen.
Mogelijk moet ik eerst dreigen met het weghalen van alle abonnementen?
Dat is niet hoe ik dit wil aanpakken.
Graag nog een overweging aan wagen.
Bij voorbaat dank!
Marcel.
Je antwoord is alles wat ik al wist.
Maar is niet echt echt wat een kereltje van 13 wilde horen.
Waar het antwoord niet op is gegeven of dat er een collance-regeling bestaat voor dit soort éénmalige fouten.
60 is voor hem een serieuze hoeveelheid geld!
Op dit forum komt ik regelmatig keurige oplossingen voor soortgelijke gevallen tegen.
Mogelijk moet ik eerst dreigen met het weghalen van alle abonnementen?
Dat is niet hoe ik dit wil aanpakken.
Graag nog een overweging aan wagen.
Bij voorbaat dank!
Marcel.
Hoi Mrcl68,
Ik begrijp dat het erg naar is geconfronteerd te worden met hoge kosten door mobiel internet.
Dreigen om Simyo te verlaten hoeft niet 🙂 Ik heb je september factuur voorgelegd aan mijn collega's. Zij zullen kijken voor een mogelijke oplossing. Zodra ik meer weet laat ik je het weten.
Heb jij, of je zoon, al een App geïnstalleerd om het verbruik bij te houden?
Ik begrijp dat het erg naar is geconfronteerd te worden met hoge kosten door mobiel internet.
Dreigen om Simyo te verlaten hoeft niet 🙂 Ik heb je september factuur voorgelegd aan mijn collega's. Zij zullen kijken voor een mogelijke oplossing. Zodra ik meer weet laat ik je het weten.
Heb jij, of je zoon, al een App geïnstalleerd om het verbruik bij te houden?
Hallo Ali,
Dank voor je reactie.
Op de Android telefoon gebruikt hij standaard datateller. Dat gaat eigenlijk altijd goed.
Blijkbaar zat er in de maand van het teveel verbruik ook niet getelde data. ? :-(
Ik heb hem op het hart gedrukt heel goed te letten om jullie sms'jes.
Ben benieuwd naar jullie oplossing.
Groet,
Marcel.
Dank voor je reactie.
Op de Android telefoon gebruikt hij standaard datateller. Dat gaat eigenlijk altijd goed.
Blijkbaar zat er in de maand van het teveel verbruik ook niet getelde data. ? :-(
Ik heb hem op het hart gedrukt heel goed te letten om jullie sms'jes.
Ben benieuwd naar jullie oplossing.
Groet,
Marcel.
Hoi Mrcl68,
Ik kan me voorstellen dat het schrikken is als je zo'n een hoge rekening krijgt.
Je zelf nog extra controle uitoefenen door de Simyo App, met het nummer van je zoon, op je eigen toestel of tablet te installeren.
Zo houd je inzicht in het verbruik van je kind.
Daarnaast gebruiken veel klanten apps als Onavo Count of My Data Manager om het internetverbruik bij te houden.
Verder zie ik dat je maandag al een reactie per e-mail ontvangen over je klacht, klopt dat?
Ik kan me voorstellen dat het schrikken is als je zo'n een hoge rekening krijgt.
Je zelf nog extra controle uitoefenen door de Simyo App, met het nummer van je zoon, op je eigen toestel of tablet te installeren.
Zo houd je inzicht in het verbruik van je kind.
Daarnaast gebruiken veel klanten apps als Onavo Count of My Data Manager om het internetverbruik bij te houden.
Verder zie ik dat je maandag al een reactie per e-mail ontvangen over je klacht, klopt dat?
Hallo Ali,
Ik heb zojuist gereageerd op het e-mail bericht.
Nogmaals dank voor de zeer coulante oplossing.
We blijven bij Simyo :-))
We zijn in ieder geval nu scherp op het dataverbruik, en je tips zal ik zeker meenemen.
Groet,
Marcel.
Ik heb zojuist gereageerd op het e-mail bericht.
Nogmaals dank voor de zeer coulante oplossing.
We blijven bij Simyo :-))
We zijn in ieder geval nu scherp op het dataverbruik, en je tips zal ik zeker meenemen.
Groet,
Marcel.
Hoi Mrcl68,
Bedankt voor je reactie op onze e-mail. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met deze oplossing 😮 Graag gedaan. Ook goed dat je de tips meeneemt.
Hopelijk zien wij je terug op het Simyo forum 😮
Bedankt voor je reactie op onze e-mail. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met deze oplossing 😮 Graag gedaan. Ook goed dat je de tips meeneemt.
Hopelijk zien wij je terug op het Simyo forum 😮
Geachte Simyo,
Ik ben al jaren klant bij u, maar sta nu op het punt om mijn abonnement op te zeggen.
Klacht I
Ik betaal al jaren 35 euro per maand voor onbeperkt bellen & internetten.
Nu gebruik ik mijn internet amper, maar ik kreeg een melding dat ik op de helft van mijn data verbruik zat?! Vreemd want ik had naar mijn weten onbeperkt internetten.
Enfin, want erg sneaky is, is dat Simyo even vergeet te vertellen in de SMS, dat dit ontzettend duur is, ik heb slechts 1000 MB verbruikt, maar werd met een rekening van +/- 160 Euro geconfronteerd.
Als je bij Simyo los 1000 MB extra wilt hebben, betaal je slechts 18 Euro per maand, en nu willen jullie van mij 160 Euro hebben i.p.v. 18 Euro. Ja dan bel je naar de klanten service en dan wordt er gekoketteerd met de algemene voorwaarden en bla bla bla. Algemene voorwaarden die niemand doorleest en als je ze doorleest en vaak geen touw aan vast te knopen is. Zo ga je niet met trouwe klanten om! Waarom moeten jullie op deze manier je geld verdienen en waarom breng je gewoon niet de normale kosten van 18 Euro voor een jaren lange trouwe klant in rekening?!
Klacht II
Ik kreeg ook via de klanten service te horen, dat ik al jaren 20 Euro teveel betaal, het huidige maand bedrag is tegenwoordig 15 Euro bij jullie! Maar dat vergeten jullie aan vaste en trouwe klanten te melden zodat ik dus onnodig, meer dan 50% teveel betaal bij jullie?!
Klacht III
Ik ben onverwacht bij jullie afgesloten, jullie communiceren alleen dat ik op de helft van mijn data ben?! Niet wat het er overheen gaan kost en wat de gevolgen zijn, wel de gevolgen zijn:
1) Onverwacht afgesloten voor internet (data)
2) Onverwacht niet meer kunnen bellen (vreemd want ik heb niet teveel gebeld?!)
3) Ook niet meer gebeld kunnen worden?
Al mijn diensten lopen via mijn telefoon, zoals bankrekening, email etc. Als je dus niet meer gebeld kunt worden, niet meer kunt bellen en of SMS kunt ontvangen, dan kun je dus niets meer, kan iemand mij uitleggen, waarom als je wel of niet terecht wordt afgesloten, waarom je dan niet meer gebeld kunt worden en of SMS kunt ontvangen, Heel vreemd!
Klacht IV
Afgelopen maandag heb ik een dame van de service afdeling van jullie gesproken, die zei dat ik eerst een aanbetaling van 100 Euro moest doen, voordat ik werd aangesloten, moet dan wel even een screenshot van mijn betaling er bij doen. Ja hallo, als je bij julie wordt afgesloten kun je dus niet meer gebeld worden, of SMS ontvangen, dus ik kon mijn email en bank niet in / geld overmaken.
Na hoge uitzondering werd ik een paar uur aangesloten om alsnog mijn email in te kunnen en mijn bank betaling te doen. De service medewerker vertelde mij, dat als ik een screenshot betaling erbij deed, ik direct werd aangesloten. Ik heb niet alleen de aanbetaling gedaan van 100 Euro, nee ik heb zelfs het totale bedrag van 203 Euro met zware tegenzin betaald, om elke kans op niet bereikbaar te zijn tijdens de feest dagen te voorkomen en gewoon mijn bank zaken te kunnen blijven regelen. (afgezien ik 25-12) jarig ben, is het supper irritant als je tijdens je feestdagen niet over geld en email kunt beschikken.
Ondertussen is het 27-12 en ben ik nog steedfs niet aangesloten, echt van alle telecom provider die ik de afgelopen 15 jaar heb meegemaakt, gaan jullie het meest asociaal om met vaste & trouwe klanten.
Ik hoop dat jullie niet alleen mij teveel betaalde geld terug gaan storten, maar ook willen inzien dat als iemand 1000 MB, buiten zijn bundel gaat dat het netjes is om tussen tijds de kosten te communiceren en natuurlijk niet 160 EURO in rekening te brengen, terwijl dit normaal 18 Euro kost.
En dat als je iemand afsluit, dat hij nog wel gebeld kan worden en dat als jullie beloven om iemand direct weer aan te sluiten dit ook echt doen.
Mvg.
Gijs
Ik ben al jaren klant bij u, maar sta nu op het punt om mijn abonnement op te zeggen.
Klacht I
Ik betaal al jaren 35 euro per maand voor onbeperkt bellen & internetten.
Nu gebruik ik mijn internet amper, maar ik kreeg een melding dat ik op de helft van mijn data verbruik zat?! Vreemd want ik had naar mijn weten onbeperkt internetten.
Enfin, want erg sneaky is, is dat Simyo even vergeet te vertellen in de SMS, dat dit ontzettend duur is, ik heb slechts 1000 MB verbruikt, maar werd met een rekening van +/- 160 Euro geconfronteerd.
Als je bij Simyo los 1000 MB extra wilt hebben, betaal je slechts 18 Euro per maand, en nu willen jullie van mij 160 Euro hebben i.p.v. 18 Euro. Ja dan bel je naar de klanten service en dan wordt er gekoketteerd met de algemene voorwaarden en bla bla bla. Algemene voorwaarden die niemand doorleest en als je ze doorleest en vaak geen touw aan vast te knopen is. Zo ga je niet met trouwe klanten om! Waarom moeten jullie op deze manier je geld verdienen en waarom breng je gewoon niet de normale kosten van 18 Euro voor een jaren lange trouwe klant in rekening?!
Klacht II
Ik kreeg ook via de klanten service te horen, dat ik al jaren 20 Euro teveel betaal, het huidige maand bedrag is tegenwoordig 15 Euro bij jullie! Maar dat vergeten jullie aan vaste en trouwe klanten te melden zodat ik dus onnodig, meer dan 50% teveel betaal bij jullie?!
Klacht III
Ik ben onverwacht bij jullie afgesloten, jullie communiceren alleen dat ik op de helft van mijn data ben?! Niet wat het er overheen gaan kost en wat de gevolgen zijn, wel de gevolgen zijn:
1) Onverwacht afgesloten voor internet (data)
2) Onverwacht niet meer kunnen bellen (vreemd want ik heb niet teveel gebeld?!)
3) Ook niet meer gebeld kunnen worden?
Al mijn diensten lopen via mijn telefoon, zoals bankrekening, email etc. Als je dus niet meer gebeld kunt worden, niet meer kunt bellen en of SMS kunt ontvangen, dan kun je dus niets meer, kan iemand mij uitleggen, waarom als je wel of niet terecht wordt afgesloten, waarom je dan niet meer gebeld kunt worden en of SMS kunt ontvangen, Heel vreemd!
Klacht IV
Afgelopen maandag heb ik een dame van de service afdeling van jullie gesproken, die zei dat ik eerst een aanbetaling van 100 Euro moest doen, voordat ik werd aangesloten, moet dan wel even een screenshot van mijn betaling er bij doen. Ja hallo, als je bij julie wordt afgesloten kun je dus niet meer gebeld worden, of SMS ontvangen, dus ik kon mijn email en bank niet in / geld overmaken.
Na hoge uitzondering werd ik een paar uur aangesloten om alsnog mijn email in te kunnen en mijn bank betaling te doen. De service medewerker vertelde mij, dat als ik een screenshot betaling erbij deed, ik direct werd aangesloten. Ik heb niet alleen de aanbetaling gedaan van 100 Euro, nee ik heb zelfs het totale bedrag van 203 Euro met zware tegenzin betaald, om elke kans op niet bereikbaar te zijn tijdens de feest dagen te voorkomen en gewoon mijn bank zaken te kunnen blijven regelen. (afgezien ik 25-12) jarig ben, is het supper irritant als je tijdens je feestdagen niet over geld en email kunt beschikken.
Ondertussen is het 27-12 en ben ik nog steedfs niet aangesloten, echt van alle telecom provider die ik de afgelopen 15 jaar heb meegemaakt, gaan jullie het meest asociaal om met vaste & trouwe klanten.
Ik hoop dat jullie niet alleen mij teveel betaalde geld terug gaan storten, maar ook willen inzien dat als iemand 1000 MB, buiten zijn bundel gaat dat het netjes is om tussen tijds de kosten te communiceren en natuurlijk niet 160 EURO in rekening te brengen, terwijl dit normaal 18 Euro kost.
En dat als je iemand afsluit, dat hij nog wel gebeld kan worden en dat als jullie beloven om iemand direct weer aan te sluiten dit ook echt doen.
Mvg.
Gijs
Heeft Simyo onbeperkt bellen en internet? 1000 MB kost geen 18 (?) maar 10 euro per maand. (Jaar abbo)
Afgezien van het feit dat het erg vervelend is om iets dergelijks mee te moeten maken, ben ik ook benieuwd naar het, hoezo onbeperkt!
@ GijsBoos
Van mij alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Groet,
Friesian
Afgezien van het feit dat het erg vervelend is om iets dergelijks mee te moeten maken, ben ik ook benieuwd naar het, hoezo onbeperkt!
@ GijsBoos
Van mij alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Groet,
Friesian
Hoi Gijsboos,
Fijn dat je je vraag hier stelt op het forum.
Ik heb je gegevens er bij gepakt om misverstanden te voorkomen. Om de onduidelijkheid ook hier op het forum weg te halen, wil ik graag eerst even zeggen dat Simyo inderdaad geen onbeperkt bellen/internet bundels heeft. Zoals Friesian al aangaf;)
Om het verder een beetje overzichtelijk te houden, zal ik in dezelfde volgorde puntsgewijs reageren.
I
Om te beginnen zal ik je uitleggen wat voor abonnement je hebt. Je hebt een oude Tringg aansluiting. Dit is anders dan de reguliere Simyo aansluiting. Dat is een provider die ooit is overgenomen door Simyo. Een voorwaarde van zo'n overname, is dat de gebruiksvoorwaarden voor de bestaande klanten hetzelfde blijven. Dus de klanten bellen en internetten door zoals ze gewend waren bij Tringg. Tegen dezelfde kosten. In jouw geval is dit 35,- per maand, voor 1250 minuten en 1000 MB.
Ook bij Tringg is er nooit spraken geweest van een onbeperkt bundel. Dit kun je ook terug zien aan je facturen.
II
Dit sluit aan bij het hebben van een Tringg aansluiting. Sinds kort is het voordeliger om over te stappen van een Tringg aansluiting naar een Simyo sim only aansluiting. Dit omdat de prijzen zijn gewijzigd, en je daardoor voor hetzelfde goedkoper uit bent met een Simyo aansluiting. Mocht je willen overstappen, kun je daar hier en hier meer over lezen. ;)
III
Het is inderdaad vervelend als je wordt afgesloten vanwege hoogverbruik. Bij een Tringg aansluiting wordt je automatisch ook voor inkomend verkeer geblokkeerd. Dat kan heel lastig zijn als je gebruik maakt van codes via sms voor het internetbankieren. Nu komt dit bijna nooit voor. En is er gelukkig altijd een omweg te verzinnen via de klantenservice.
Om nog even terug te komen op de onverwachtheid van de afsluiting. Ik ben je aansluiting nagegaan met de specialisten van het netwerk. Daaruit kunnen wij zien dat er in november waarschuwingen per sms gestuurd zijn voor zowel 50% als voor 100% van het internet gebruik. Ook deze maand is er op 19 december om 02.44u een sms naar je gestuurd dat 100% van je internet verbruikt was. Om kosten te voorkomen kun je vervolgens je internet via Mijn Simyo uit zetten. Daarnaast zijn de tarieven via onze website ten alle tijden inzichtelijk.
IV
Aan je gegevens zie ik dat je in overleg tijdelijk bent aangesloten omdat je anders de betaling niet kon verrichten. De betaling wordt handmatig verricht omdat het een Tringg aansluiting betreft, vandaar dat je ook gevraagd werd om de printscreen op te sturen. Dan kunnen we de betaling sneller en makkelijker vinden. En is de klant ook weer sneller aangesloten.
In jouw geval is het zelfs zo dat je na de 22ste niet meer bent afgesloten. Je aansluiting is constant actief geweest. Als je nog geen verbinding kreeg met het netwerk is dit eenvoudig op te lossen door even het toestel opnieuw te starten. Ik zie dat er ondertussen ook weer internet verbruik wordt getoond. Het toestel is weer actief op het netwerk. Houdt er wel rekening mee dat je bundel nog steeds op is. En het data verbruik nog steeds buiten bundel zal zijn.
Omdat ik deze situatie voor jou heel vervelend vind, zal ik je éénmalig tegemoetkomen op de data die tot nu toe is verbruikt. Wij storten de gedane aanbetaling op je factuur volledig terug. En zullen de extra datakosten op de lopende december factuur verrekenen tegen een internetbundel.
Alle data die na dit moment nog wordt verbruikt, is voor je eigen rekening. Je weet nu immers dat je een bundel hebt die op kan en momenteel op is.
Is je verbruik en abonnement zo een stuk duidelijker?
Fijn dat je je vraag hier stelt op het forum.
Ik heb je gegevens er bij gepakt om misverstanden te voorkomen. Om de onduidelijkheid ook hier op het forum weg te halen, wil ik graag eerst even zeggen dat Simyo inderdaad geen onbeperkt bellen/internet bundels heeft. Zoals Friesian al aangaf;)
Om het verder een beetje overzichtelijk te houden, zal ik in dezelfde volgorde puntsgewijs reageren.
I
Om te beginnen zal ik je uitleggen wat voor abonnement je hebt. Je hebt een oude Tringg aansluiting. Dit is anders dan de reguliere Simyo aansluiting. Dat is een provider die ooit is overgenomen door Simyo. Een voorwaarde van zo'n overname, is dat de gebruiksvoorwaarden voor de bestaande klanten hetzelfde blijven. Dus de klanten bellen en internetten door zoals ze gewend waren bij Tringg. Tegen dezelfde kosten. In jouw geval is dit 35,- per maand, voor 1250 minuten en 1000 MB.
Ook bij Tringg is er nooit spraken geweest van een onbeperkt bundel. Dit kun je ook terug zien aan je facturen.
II
Dit sluit aan bij het hebben van een Tringg aansluiting. Sinds kort is het voordeliger om over te stappen van een Tringg aansluiting naar een Simyo sim only aansluiting. Dit omdat de prijzen zijn gewijzigd, en je daardoor voor hetzelfde goedkoper uit bent met een Simyo aansluiting. Mocht je willen overstappen, kun je daar hier en hier meer over lezen. ;)
III
Het is inderdaad vervelend als je wordt afgesloten vanwege hoogverbruik. Bij een Tringg aansluiting wordt je automatisch ook voor inkomend verkeer geblokkeerd. Dat kan heel lastig zijn als je gebruik maakt van codes via sms voor het internetbankieren. Nu komt dit bijna nooit voor. En is er gelukkig altijd een omweg te verzinnen via de klantenservice.
Om nog even terug te komen op de onverwachtheid van de afsluiting. Ik ben je aansluiting nagegaan met de specialisten van het netwerk. Daaruit kunnen wij zien dat er in november waarschuwingen per sms gestuurd zijn voor zowel 50% als voor 100% van het internet gebruik. Ook deze maand is er op 19 december om 02.44u een sms naar je gestuurd dat 100% van je internet verbruikt was. Om kosten te voorkomen kun je vervolgens je internet via Mijn Simyo uit zetten. Daarnaast zijn de tarieven via onze website ten alle tijden inzichtelijk.
IV
Aan je gegevens zie ik dat je in overleg tijdelijk bent aangesloten omdat je anders de betaling niet kon verrichten. De betaling wordt handmatig verricht omdat het een Tringg aansluiting betreft, vandaar dat je ook gevraagd werd om de printscreen op te sturen. Dan kunnen we de betaling sneller en makkelijker vinden. En is de klant ook weer sneller aangesloten.
In jouw geval is het zelfs zo dat je na de 22ste niet meer bent afgesloten. Je aansluiting is constant actief geweest. Als je nog geen verbinding kreeg met het netwerk is dit eenvoudig op te lossen door even het toestel opnieuw te starten. Ik zie dat er ondertussen ook weer internet verbruik wordt getoond. Het toestel is weer actief op het netwerk. Houdt er wel rekening mee dat je bundel nog steeds op is. En het data verbruik nog steeds buiten bundel zal zijn.
Omdat ik deze situatie voor jou heel vervelend vind, zal ik je éénmalig tegemoetkomen op de data die tot nu toe is verbruikt. Wij storten de gedane aanbetaling op je factuur volledig terug. En zullen de extra datakosten op de lopende december factuur verrekenen tegen een internetbundel.
Alle data die na dit moment nog wordt verbruikt, is voor je eigen rekening. Je weet nu immers dat je een bundel hebt die op kan en momenteel op is.
Is je verbruik en abonnement zo een stuk duidelijker?
Hoe kan het dat ik ineens deze maand zover over mijn internet bundel zit? Als je terugkijkt naar mijn verbruik in het verleden kom ik er nooit overheen.
Zit ook altijd op de WIFI
Voor mij onbegrijpelijk
Zit ook altijd op de WIFI
Voor mij onbegrijpelijk
Hoi Theetje60,
Ik zie dat je in de afgelopen 2 weken, 6 vragen van deze strekking op verschillende plekken op het forum hebt geplaatst. Op iedere vraag is gereageerd, maar ik krijg het idee dat het nog niet helder is voor je.
In eerdere berichten is al aangegeven dat wij niet kunnen zien wat er in jouw toestel voor het verbruik heeft gezorgd. Je kunt dit wel zelf door dit bericht of dit bericht op de Simyo blog te lezen.:D
Zou je zo vriendelijk willen zijn aan te geven wat je niet begrijpt aan onze eerdere antwoorden. Zo kunnen we werken richting een oplossing;) En hoeven we niet steeds opnieuw te starten.
Of is het je nu allemaal duidelijk?
Ik zie dat je in de afgelopen 2 weken, 6 vragen van deze strekking op verschillende plekken op het forum hebt geplaatst. Op iedere vraag is gereageerd, maar ik krijg het idee dat het nog niet helder is voor je.
In eerdere berichten is al aangegeven dat wij niet kunnen zien wat er in jouw toestel voor het verbruik heeft gezorgd. Je kunt dit wel zelf door dit bericht of dit bericht op de Simyo blog te lezen.:D
Zou je zo vriendelijk willen zijn aan te geven wat je niet begrijpt aan onze eerdere antwoorden. Zo kunnen we werken richting een oplossing;) En hoeven we niet steeds opnieuw te starten.
Of is het je nu allemaal duidelijk?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.