In mijn factuur staat dat ik nu ineens meer dan 70 euro moet gaan betalen omdat ik op mobiele data heeel veel MB"s heb verbruikt. Die ik niet op 3G heb verbruikt maar op Wi-Fi want ik zit niet op 3G zonder een internet abbonnement. Ik had internet op mijn mobiel een tijdje geleden uitgezet, en ineens staat hij weer aan. Hoe kan dat? Nu heb ik een rekening van hier tot Tokio. Zoiets heb ik al een paar keer gehad.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Daphne,
Ik zie aan je verbruik dat er in oktober en november inderdaad internet verbruik is geregistreerd. Dit verbruik is afkomstig van je simkaart. Je toestel heeft waarschijnlijk toch verbinding gemaakt met internet. Wellicht ben je je hier niet bewust van geweest. Op 24/9/12 had je de optie inderdaad uit gezet. Je hebt volgens ons systeem op 13/10/12 de optie 'internet op je mobiel/mms' weer aan gezet. Deze optie is op 18/11/12 weer uit gezet.
Groetjes,
Alex
Ik zie aan je verbruik dat er in oktober en november inderdaad internet verbruik is geregistreerd. Dit verbruik is afkomstig van je simkaart. Je toestel heeft waarschijnlijk toch verbinding gemaakt met internet. Wellicht ben je je hier niet bewust van geweest. Op 24/9/12 had je de optie inderdaad uit gezet. Je hebt volgens ons systeem op 13/10/12 de optie 'internet op je mobiel/mms' weer aan gezet. Deze optie is op 18/11/12 weer uit gezet.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.