Ik heb een proefversie van het internetten gepakt op mijn prepaid kaartje maar het internet werk niet
ik heb een Samsung J5
hopelijk kun je mij helpen
Bladzijde 1 / 1
Hoi JohndL, welkom op het Simyo forum!
Ik begrijp dat je even het internetten via je telefoon wilt aankijken. Ik raad je aan om via toestelhulp je internetinstellingen te controleren. Ook heb ik je internetoptie een reset gegeven. Zet je hiervoor je telefoon uit en aan? 🙂 Je simkaart gaat zich zo opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen.
Mocht het niet helpen, dan raad ik je aan om je simkaart te testen in een andere telefoon. Ook hoor ik graag de specifieke melding die verschijnt op je telefoon.
Laat je het weten?
Ik begrijp dat je even het internetten via je telefoon wilt aankijken. Ik raad je aan om via toestelhulp je internetinstellingen te controleren. Ook heb ik je internetoptie een reset gegeven. Zet je hiervoor je telefoon uit en aan? 🙂 Je simkaart gaat zich zo opnieuw aanmelden met de nieuwe instellingen.
Mocht het niet helpen, dan raad ik je aan om je simkaart te testen in een andere telefoon. Ook hoor ik graag de specifieke melding die verschijnt op je telefoon.
Laat je het weten?
Ik heb met toestelhulp alles gecontroleerd en een reset uitgevoerd en nu werkt alles !!!
Hartelijk bedankt voor de snelle info!!!:D
Hartelijk bedankt voor de snelle info!!!:D
Hoi JohndL,
Kijk eens aan! Dat is precies het bericht waar wij op hoopten. Fijn dat het opgelost is en natuurlijk graag gedaan namens Naomi :)
Veel internetplezier! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Angela
Kijk eens aan! Dat is precies het bericht waar wij op hoopten. Fijn dat het opgelost is en natuurlijk graag gedaan namens Naomi :)
Veel internetplezier! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.