Hoi!
Ik heb sinds een paar dagen een abonnement bij Simyo. Echter valt meerdere keren per dag mijn internet weg. Als ik in de trein zit is het helemaal een drama. Is hier iets aan te doen?
Groet, Stephan
Hoi!
Ik heb sinds een paar dagen een abonnement bij Simyo. Echter valt meerdere keren per dag mijn internet weg. Als ik in de trein zit is het helemaal een drama. Is hier iets aan te doen?
Groet, Stephan
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet goed werkt!
Het is altijd een goed idee om te controleren of je APN instellingen goed staan in je telefoon. Via onze Toestelhulp kun je dit controleren.
Ik zie dat je instellingen in Mijn Simyo verder goed staan, ik heb daarom een reset uitgevoerd. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of het hiermee is opgelost.
Groetjes,
Roeqajja
Dag
Beste
Dank voor jullie reacties. Afgelopen dagen heb ik eerst afgewacht of de reset die Roeqajja heeft uitgevoerd voldoende was, echter is mijn internet nog niet verbeterd helaas. Zojuist heb ik de APN instellingen aangepast, ik zal over een paar dagen een update geven of dit wel geholpen heeft…
In ieder geval dank alvast voor de moeite!
Groet,
Stephan
Hi
Bedankt voor je reactie.
Jammer om te horen dat de reset voor nu geen verbetering heeft opgeleverd! Mocht je na het aanpassen van je APN instellingen nog steeds geen verbetering merken, dan wil ik je vragen om je simkaart in een andere telefoon uit te testen. Als je hetzelfde probleem ook in een andere telefoon hebt, dan stuur ik je graag een nieuwe simkaart op.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi
Het probleem lijkt minder te zijn in een andere telefoon. In mijn huidige telefoon is het wel echt verschrikkelijk. Bij mijn vorige abonnementen nooit problemen gehad. Kan je me helpen?
Groet,
Stephan
Hoi
De verbinding is nog steeds echt dramatisch vooral als ik in de trein zit. Zou ik een nieuwe simkaart mogen ontvangen of hulp kunnen krijgen hoe dit verbeterd kan worden?
Dank alvast.
Groet Stephan
Hi
Bedankt voor je reactie.
Ik stuur je graag een nieuwe simkaart op om te zien of dit verbetering oplevert. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hier graag mee verder.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi
Met de nieuwe simkaart heb ik nogsteeds het probleem... Misschien dat ik de instructies om de APN instellingen aan te passen niet goed heb gevolgd? Zouden we vanmiddag kunnen bellen om even samen de instellingen goed dte zetten?
Groet, Stephan
Hoi
Met de nieuwe simkaart heb ik nogsteeds het probleem... Misschien dat ik de instructies om de APN instellingen aan te passen niet goed heb gevolgd? Zouden we vanmiddag kunnen bellen om even samen de instellingen goed dte zetten?
Groet, Stephan
Hoi
Je kunt dan het beste even bellen met onze klantenservice, die helpen je graag om de APN-instellingen door te lopen. Met jouw Simyo nummer kun je ze bereiken op 1200!
Groetjes,
Seren
Hoi
Ook dat heb ik gedaan gisteren (na eerst een half uur in de wacht te hebben gehangen), goed geholpen, en de APN instellingen staan nu goed. Nogsteeds hetzelfde probleem... Constant valt mijn internet weg als ik me verplaats in het vervoer. Het wordt inmiddels echt vervelend dat het allemaal zo lang duurt, ik heb al 6 weken dit probleem. Heb je een oplossing? Hoor het graag.
Groet,
Stephan
Hoi
Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt. Welk merk en model telefoon gebruik je? Dan kan ik dit even voorleggen bij de technische dienst.
Zou je ook nog kunnen proberen om de APN instellingen aan te passen en dan bij naam '’Simyo'’ kunnen invullen in plaats van '’Mobiel internet'’? De rest mag je dan leeg laten.
Ik ben benieuwd of dit wel verbetering geeft.
Groetjes,
Amy
Beste Amy,
Ik heb een OnePlus Nord CE 5G.
Bedoel je dat ik bij APN instellingen degene waar "Mobiel internet” bij staat moet aanpassen?
Of moet ik een nieuwe maken met het plusje, en dan alleen de naam "simyo” invullen?
Groet,
Stephan
Hoi
Je kan inderdaad een nieuwe aanmaken dan '’Simyo'’ invullen! De rest mag dan leeg laten. We hebben namelijk een nieuwe APN instelling die nog aangepast moet worden op onze website.
Groetjes,
Amy
Beste
Beste Amy,
Ik heb een nieuwe APN gemaakt met als Naam "Simyo" en als APN "internet". Je zei dat ik alles behalve de naam leeg moet laten maar dat kan helaas niet zonder foutmelding. Helaas werkt dit ook niet…
Heb je een andere oplossing? Of heeft de Technische dienst inmiddels als laten weten wat te doen?
Anders zou ik graag mijn abonnement annuleren en naar een andere provider gaan.
Groet,
Stephan
Beste
Jij hebt bij APN internet ingevuld en daar gaat het misschien fout.
Hoi
Dat is eigenlijk de enigste aanpassing van de APN . Het is dus niet '’mobiel internet'’ maar '’Simyo'’. Ik zal nog even delen hoe het eruit zou moeten zien.
Goed dat je het nog even navraagt!
Groetjes,
Amy
Hoi
Wat jammer dat de APN instelling niet heeft geholpen! Uit je eerdere bericht begrijp ik dat de simkaart beter werkt in een andere telefoon klopt dat? Het zou dan toch met een instelling van de telefoon te maken moeten hebben.
Zou je de netwerkinstellingen eens kunnen resetten via de instellingen van de telefoon zelf? Dit doe je via de instellingen van je telefoon: ga naar het startscherm en open de Instellingen-app. Ga naar 'Systeem' of 'Algemeen beheer': de exacte naam kan verschillen per toestel. Zoek naar de optie Resetten. Let erop dat je alleen de netwerkinstellingen reset en niet het gehele toestel.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Amy
Hoi
Ik raak een beetje in de war van je berichten over de APN instellingen. Kun je dit nog verhelderen?
Ik schreef: “Ik heb een nieuwe APN gemaakt met als Naam "Simyo" en als APN "internet".” Is dat correct? Of moet ik het anders doen?
Ik zal in ieder geval de netwerkinstellingen resetten en kijken of dat helpt…
Groet,
Stephan
Beste
Ik heb de netwerkinstellingen gereset, daarmee zijn de toegangspunten ook weer gereset. Zal ik hem eerst proberen op de standaardinstelling? Of zou je aanraden de APN instellingen op een bepaalde manier in te stellen? En hoe? Hoor het graag.
Groet,
Stephan
Hoi
Je 1 na laatste bericht klopt inderdaad. Bij Naam kan je dan '’Simyo'’ invullen en bij APN '’internet'’.
Na de reset kan je inderdaad een nieuwe toegangspunt aanmaken.
Groetjes,
Amy
Hoi Amy,
Dank voor de toelichting.
Ik heb dit ook geprobeerd, maar helaas valt de verbinding nog steeds de hele tijd weg in de trein :( ik hoor graag een oplossing. Of anders hoor ik graag hoe ik in gang kan zetten om over te stappen naar een andere provider.
Groet,
Stephan
Hoi
Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor je is. Ik heb nogmaals contact opgenomen met de Netwerk Specialist en die geven aan dat je bij de APN instellingen bij APN-protocol en APN-roamingprotocol enkel IPV4 kan aanvinken. Als het goed is zou dit verbetering moeten geven voor jouw type telefoon.
Mocht dit ook niet de oplossing zijn dan kan ik verder uitzoeken wat we voor je kunnen betekenen.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Amy
Beste
Helaas werkt dit ook niet.
Hoor graag wat jullie verder kunnen betekenen voor me.
Groet, Stephan
Hoi
Wat vreemd dat dit niet werkt! Onze netwerkspecialist geeft aan dat hij nog steeds de instelling met IPV6 staan. Heb je de gegevens opgeslagen met enkel IPV4?
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.