Skip to main content

.

Vraag

Internetproblemen, wat kan ik doen?

• 20 februari 2025
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

Hoi!

Ik heb sinds een paar dagen een abonnement bij Simyo. Echter valt meerdere keren per dag mijn internet weg. Als ik in de trein zit is het helemaal een drama. Is hier iets aan te doen?

Groet, Stephan 

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

7 reacties

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 21 februari 2025

Hoi ​@stephank8,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je internet niet goed werkt!

Het is altijd een goed idee om te controleren of je APN instellingen goed staan in je telefoon. Via onze Toestelhulp kun je dit controleren.

Ik zie dat je instellingen in Mijn Simyo verder goed staan, ik heb daarom een reset uitgevoerd. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest? Ik hoor dan graag van je of het hiermee is opgelost.

Groetjes,
Roeqajja

Kaas Berrie
Forum|alt.badge.img+3
  • Involved
  • 181 reacties
  • 24 februari 2025

Dag ​@stephank8 , Roeqajja van Simyo geeft als moderator via Toestelhulp een flink aantal stappen aan om uw probleem op te lossen en heeft in de Simyo systemen ook een resetactie uitgevoerd. Niet alleen zij maar ook wij als mede Simyo klanten vernemen graag of het e.e.a. het beoogde resultaat heeft gehad. Dit ter lering voor ons allemaal. Ook daarin heeft dit forum een functie.  

• auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 24 februari 2025

Beste ​@Roeqajja en ​@Kaas Berrie,

Dank voor jullie reacties. Afgelopen dagen heb ik eerst afgewacht of de reset die Roeqajja heeft uitgevoerd voldoende was, echter is mijn internet nog niet verbeterd helaas. Zojuist heb ik de APN instellingen aangepast, ik zal over een paar dagen een update geven of dit wel geholpen heeft…

In ieder geval dank alvast voor de moeite!

Groet,

Stephan 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 24 februari 2025

Hi ​@stephank8,

Bedankt voor je reactie. 

Jammer om te horen dat de reset voor nu geen verbetering heeft opgeleverd! Mocht je na het aanpassen van je APN instellingen nog steeds geen verbetering merken, dan wil ik je vragen om je simkaart in een andere telefoon uit te testen. Als je hetzelfde probleem ook in een andere telefoon hebt, dan stuur ik je graag een nieuwe simkaart op.

Groetjes,
Roeqajja

• auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 3 maart 2025

Hoi ​@Roeqajja,

Het probleem lijkt minder te zijn in een andere telefoon. In mijn huidige telefoon is het wel echt verschrikkelijk. Bij mijn vorige abonnementen nooit problemen gehad. Kan je me helpen?

Groet,

Stephan

• auteur
  • Beginner
  • 3 reacties
  • 6 maart 2025

Hoi ​@Roeqajja ,

De verbinding is nog steeds echt dramatisch vooral als ik in de trein zit. Zou ik een nieuwe simkaart mogen ontvangen of hulp kunnen krijgen hoe dit verbeterd kan worden?

Dank alvast.

Groet Stephan 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2549 reacties
  • 6 maart 2025

Hi ​@stephank8,

Bedankt voor je reactie. 

Ik stuur je graag een nieuwe simkaart op om te zien of dit verbetering oplevert. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hier graag mee verder.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer