Kan geen kpnwebmail meer krijgen via internet van mijn wifi ! Heeft u mijn aansluiting veranderd ?!
Daarnaast, ik begrijp je vraag/probleem niet. Simyo is een mobiele telefonie provider. Deze heeft niets van doen met internet- en WiFi-aansluitingen/-netwerken.
Hallo,
Als mede klant help ik u graag op weg. Het is niet toegestaan om persoonlijke gegevens te plaatsen op het forum, dit geldt ook voor email adressen. Een Simyo medewerker zal dit spoedig verwijderen. Dit is ter bescherming van uw persoonlijke gevevens.
Simyo heeft verder niks te maken met KPN webmail en uw Wifi thuis. U kunt hiervoor het beste uw internet provider benaderen, ik vermoed dus KPN. Zij zijn te bereiken op het gratis klantenservice nummer 0800-0402.
Hoi Theo,
Welkom op het Simyo forum!
Zoals al eerder benoemd werd is niet handig om persoonlijke gegevens te delen, ik heb deze daarom ook verwijderd.
Ik denk dat u bedoeld dat de wifi niet meer werkt? Daarvoor kun je het beste contact op nemen met KPN. Mocht je bedoelen dat je op je toestel geen internet meer ontvangt kan dat kloppen, die optie staat uit in Mijn Simyo. Mocht je geen wifiverbinding meer krijgen op je toestel raad ik je aan even te googlen hoe je dit weer in orde maakt. Wij kunnen namelijk niet zien welk toestel je hebt en wat er moet gebeuren. Mocht je nog iets anders bedoelen horen we het graag!
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.