Skip to main content

.

Beste heer/mevrouw,



Ik heb vandaag mijn internet geactiveerd op mijn prepaidnummer van jullie, echter heb ik nog geen internetinstellingen ontvangen van jullie, wel heb ik al een sms verstuurd, waarop ik de melding krijg dat " het helaas niet mogelijk is uw telefoon te configueren:", hierop heb ik vervolgens handmatig geprobeerd via het forum om mijn internetinstellingen in te voeren. Echter werkt het op het moment nog niet of ik heb het fout gedaan doordat de informatie op het forum misschien verouderd is?. Hebben jullie een stappenplan met internetinstellingen voor mij voor de Samsung Galaxy SII met simyo instellingen voor internet, alvast bedankt.

Mvg Marcel
Welkom op het forum marcellod,



Volgens onze gegevens stond de optie 'internet op je mobiel/mms nog uit. Je kan deze optie aan/uit zetten via je persoonlijke pagina. Ik heb de optie zojuist voor je aan gezet via ons systeem. Als je de juiste instellingen voor je toestel instelt en daarna het toestel uit/aan zet zou het moeten werken. Je kunt de juiste instellingen hier vinden.



Kan je ons laten weten of het werkt?



Groetjes,



Alex

Reageer