Ik krijg steeds geen verbinding met internet op mijn Iphone 5S. Wel staat bovenaan dat ik 3G heb, maar het internet doet het niet via 3G
Ik heb verschillende APN instellingen gebruikt. Wat is de juiste instelling voor de Iphone 5S?
Bladzijde 1 / 1
Hoi 06*******
Het is niet raadzaam je 06 nummer als gebruikersnaam te nemen vanwege privacy.
Een moderator kan dat voor je veranderen.
Heb je dit gedaan en daarna de telefoon uit en aangezet?
Groet,
Friesian
Het is niet raadzaam je 06 nummer als gebruikersnaam te nemen vanwege privacy.
Een moderator kan dat voor je veranderen.
Heb je dit gedaan en daarna de telefoon uit en aangezet?
Groet,
Friesian
Ik heb al gekeken hoe ik dat kan veranderen. Raar dat je dat zelf niet kan doen.
Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Soms zegt men dat alleen "internet" moet worden ingevuld, soms zie je ook iphonekpn.nl en soms ook dat er nog verder "KPN" en als wachtwoord "gprs" moet worden ingevuld. De vraag is of dit ook voor 3G moet.
Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag. Soms zegt men dat alleen "internet" moet worden ingevuld, soms zie je ook iphonekpn.nl en soms ook dat er nog verder "KPN" en als wachtwoord "gprs" moet worden ingevuld. De vraag is of dit ook voor 3G moet.
Als ik in NL ben met mijn iPhone 5 dan is mijn APN iphonekpn.com en zijn username en password niet ingevuld.
Hoi Bos,
Ik heb je naam al aangepast :)
Welkom op het forum ook!
Over het algemeen moet je bij je APN alleen 'internet' invullen. Kijk in dit topic om meer info te winnen over je internetinstellingen.
De Tweakker website kan ook handig zijn, bedankt Friesian!
Dit zou toch wel moeten helpen, als je er niet uitkomt hoor ik dat graag.
@Scotsman ook jij bedankt voor je antwoord!
Ik heb je naam al aangepast :)
Welkom op het forum ook!
Over het algemeen moet je bij je APN alleen 'internet' invullen. Kijk in dit topic om meer info te winnen over je internetinstellingen.
De Tweakker website kan ook handig zijn, bedankt Friesian!
Dit zou toch wel moeten helpen, als je er niet uitkomt hoor ik dat graag.
@Scotsman ook jij bedankt voor je antwoord!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.