Hallo..ik ben klant van simyo.. Heb een abonnement op internet..had altijd overal internet.. Nu lijkt dit zijn te verdwenen en lijkt net of alle instellingen weg zijn..
Hoe krijg ik dit weer goed..
Welke stappen moet in ondernemen
. heb simkaart en telefoon al opnieuw gestart maar niks blijkt te werken..!
Heb een huawei y300
Mvg Sanne
Bladzijde 1 / 1
Hi Sanne.
Zullen we eerst kijken bij het begin?
Controleer voor de zekerheid of op Mijn Simyo,
mijn instellingen en simkaart,
Internet aan staat.
En doorloop deze stappen.
Groetjes,
Friesian.
Laat ff weten of het helpt.
Zullen we eerst kijken bij het begin?
Controleer voor de zekerheid of op Mijn Simyo,
mijn instellingen en simkaart,
Internet aan staat.
En doorloop deze stappen.
Groetjes,
Friesian.
Laat ff weten of het helpt.
Ik wil wel maar krijg dan een error via jullie site
Dan is er duidelijk maar 1 oplossing.
Dan heb je iemand van Simyo nodig.
Klantenservice contacteren of wacht tot een moderator contact met je opneemt...
Dan heb je iemand van Simyo nodig.
Klantenservice contacteren of wacht tot een moderator contact met je opneemt...
Hoe krijg ik dit weer goed..
Welke stappen moet in ondernemen
. heb simkaart en telefoon al opnieuw gestart maar niks blijkt te werken..!
Heb een huawei y300
Mvg Sanne
Hoi sanne87, welkom op het forum!
Ik zie dat een collega van mij vanochtend dezelfde instellingen heeft gemaild die Friesian je ook had gegeven, maar dat er inmiddels al dataverbruik had plaatsgevonden.
Wat was de oplossing? :)
@Friesian, dankjewel voor het meedenken!
Zou ze nou wel of geen verbinding hebben? :p
Raytje ik vermoed van wel, anders horen we het meestal weer 😉
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.