Ik heb vanochtend mijn simkaart geactiveerd, want mijn nummer werd vandaag over gezet. nu heb ik al de hele dag geen internet. dus ik besloot vanochtend de Simyo klantenservice te bellen, die mij vertelden dat ik Ja naar 1300 moest smsen voor instellingen ontvangen ofzo iets. en hij zou mij een mail sturen. dat smsen wou al niet. mijn telefoon verstuurd niks. ten tweede krijg ik helemaal geen mailtjes binnen van jullie. dus ik belde later nog een keer. en kreeg nog een aanwijzing, even op mijnsimyo kijken of je wel de juiste dingen hebt aangevinkt. dat heb ik. en ook zij zou mij een mail sturen met uitleg. ook nog steeds niet binnen....
mvgr Koerts
Bladzijde 1 / 1
Hoi man0n96,
Welkom op het forum!
Onze excuses dat de mails nog niet bij je binnen zijn.
Kun je mij laten weten wat voor toestel je in gebruik neemt, waarna ik de instellingen aan je kan geven?
Welkom op het forum!
Onze excuses dat de mails nog niet bij je binnen zijn.
Kun je mij laten weten wat voor toestel je in gebruik neemt, waarna ik de instellingen aan je kan geven?
Soms zit de email in de spamfilter, check dit voor de zekerheid.
is al gelukt... had nog een keer naar de klantenservice gebeld en toen is mijn simkaart gereset! bedankt
Hoi man0n96,
Bedankt voor je terugkoppeling.
Groetjes,
Alex
Bedankt voor je terugkoppeling.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.