Ik heb een een week terug een internetbundel gekocht, ik was per ongeluk over mijn vorige heen gegaan alleen nu heb ik 150mb die ik niet kan gebruiken en wel betaald heb (met beltegoed) volgens mij. Is er iets mis gegaan met dat ik over de 150 mb van vorige maand heen ging ? Of is er iets anders?
Bladzijde 1 / 1
Wat voor telefoon heb je Tirza7?
Ik zag dat basisinformatie ontbreekt in je profiel.
Ik zag dat basisinformatie ontbreekt in je profiel.
Heb je naast je het tegoed van je internetbundel nog wel gewoon beltegoed? Dat is namelijk wel een vereiste.
Hoi Tirza7,
Welkom op het Forum!
Ik zie inderdaad dat je een bundel hebt gekocht, Het bedrag van de bundel wordt van je beltegoed afgeschreven. Je bundel werkt niet omdat je geen beltegoed hebt. Hierdoor is je simkaart uitgaand geblokkeerd en kan je niet internetten. Ik raad je aan om je beltegoed op te waarderen. Je simkaart wordt weer geactiveerd en je kan dan gebruik maken van je bundel.
@Friesian @Ray, Bedankt!
Groetjes,
Ashweeta
Welkom op het Forum!
Ik zie inderdaad dat je een bundel hebt gekocht, Het bedrag van de bundel wordt van je beltegoed afgeschreven. Je bundel werkt niet omdat je geen beltegoed hebt. Hierdoor is je simkaart uitgaand geblokkeerd en kan je niet internetten. Ik raad je aan om je beltegoed op te waarderen. Je simkaart wordt weer geactiveerd en je kan dan gebruik maken van je bundel.
@Friesian @Ray, Bedankt!
Groetjes,
Ashweeta
Mijn glazen bol werkt nog steeds
Die van mij niet meer, die is kapot gesprongen van mijn lelijke kop.
Nou Friesian, zo erg zal het toch ook weer niet zijn? Inderdaad Ray 🙂 Je had helemaal gelijk!
Groetjes,
Niels
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.