Hallo,
Ik krijg vanmorgen opeens een e-mail:
Voor je abonnement met telefoonnummer 06******** heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 31-08-2012 stopgezet.
Ik heb alleen niets beindigd voor mijn internetbundel. Ik heb alleen mijn bel abonnement, een aantal dagen terug, gewijzigd. Als ik bij simyo inlog zie ik mijn internetbundel nog tot 30-09-2012 staan maar in de mail staat dat hij is stopgezet? Welke van de twee is het?
Gr,
Niels
Bladzijde 1 / 2
Hoi Ticta,
Heb dezelfde e mail gehad, maar heb ook niks beeindigd.
Heb ook mijn belbundel aangepast.
Als ik op mijn account kijk zie ik gewoon een nieuwe internet bundel staan.
Martijn
Heb dezelfde e mail gehad, maar heb ook niks beeindigd.
Heb ook mijn belbundel aangepast.
Als ik op mijn account kijk zie ik gewoon een nieuwe internet bundel staan.
Martijn
Same problem here!
Ben benieuwd naar reactie van simyo.
Gebruik relatief veel internet en juist komende tijd hard nodig...
Ben benieuwd naar reactie van simyo.
Gebruik relatief veel internet en juist komende tijd hard nodig...
Ach kijk's aan dit is al de derde keer dat't niet goed gaat dus. ik had de eerste keer een prima deal van 1gig voor een euro-tje of vijf. Plotseling had ik die niet meer en besloot toen maar de next best (what could I do?) te nemen voor en voor een euro-tje of zeven 500 mb te nemen en ja bestolen voelde ik me best wel maar kon nog steeds nergens anders goedkoper. vorige maand verdween ook die in't niets maar deze keer wel met de melding dat m'n bundel beiendigd was?? tja, geloof dat de teller is blijven staan op een euro-tje of 25. Ben heel benieuwd wat er afgeschreven gaat worden van mijn bankrekening eerlijk gezegd, ook heb ik nog steeds m'n abo-tje niet terug en ik maak heus niet dezelfde fout als eerst door snel een nieuwe af te sluiten om zo verzekerd te zijn van internet. Ik kijk het gewoon nog eventjes aan en er komt heus wel een dag dat er elders ook prima deals liggen. Verder steekt't een beetje dat er weinig antwoordt komt van mensen die "weten hoe het zit".
Ik zit met hetzelfde probleem.
Daarbij kan ik niet bellen/smsen of gebeld worden!!!
Zouden jullie hier aub naar kunnen kijken?
Daarbij kan ik niet bellen/smsen of gebeld worden!!!
Zouden jullie hier aub naar kunnen kijken?
Ineens deed mijn BB abonnement het niet meer. Ik ben op de hoogte dat abonnementen op de 1ste van de volgende maand ingaan. Niet wetende dat deze zou stoppen. Maar...op 1 sept om 6.45 uur krijg ik een email dat mijn BB abonnement niet meer werkt en deze opnieuw moet aanvragen. Dus ik vraag hem aan en gaat pas 1 okt in. Dit klopt natuurlijk niet want zo kan ik nooit op tijd aanvragen. Graag zou ik willen dat dit aangepast word.
Kijken er uberhaupt ook mensen van Simyo zelf op dit forum? Anders ga ik ze bellen, zo schiet het niet op.
Geen idee.
Echter kan ik niet bellen, dus mijn opties zijn beperkt.
Echter kan ik niet bellen, dus mijn opties zijn beperkt.
Ik heb hetzelfde... Ook doet mijn internet het nu niet meer (wifi natuurlijk wel). Ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft... Ik zie nergens een telefoonnummer van simyo klantenservice staan....
Ik heb hetzelfde gehad en ze persoonlijk een email gestuurd. Want ik heb ook niets beeindigd en nu moet 1 maand wachten voor de nieuwe bundel.
Even gegoogled:
De Simyo Klantenservice is op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur bereikbaar op onze gratis servicenummers:
Ik ga morgen even bellen
De Simyo Klantenservice is op werkdagen van 09.00 tot 17.30 uur bereikbaar op onze gratis servicenummers:
- 1200 vanaf je Simyo mobiel, of;
- 0800-0232300 vanaf vast of ander mobiel netwerk
Ik ga morgen even bellen
wel raar dat ze niks van zich laten horen, ga echt geen maand wachten voordat ik een nieuwe internet abo heb
Ik heb ze vanmiddag pas kunnen mailen en ze zouden binnen 3 werkdagen reageren. Maar ik was ook op zoek naar het telefoonnummer en dus gevonden en ga ze morgen bellen, dat gaat toch sneller. Het lijkt mij verstandig dat iedereen die hetzelfde probleem heeft, dit ook via email of telefonisch aan te geven bij hun, zodat ze in de gaten krijgen dat er meer klanten zijn met dit probleem. ( sorry, werk zelf ook bij een klantenservice en weet een klein beetje hoe het er aan toe gaat :o) .
Laat even weten wat ze zeggen. Ik kan mijn 3g nog wel gebruiken. Er staat nog wel een internet abbo voor deze maand in me simyo dashboard. Daarom vind ik het zo raar dat ik een mail krijg dat hij is opgezegd.
Uiteraard. Ik heb net geprobeerd te bellen maar het is druk. Later nog eens proberen. Het is slimmer, dat iedereen die bv hetzelfde probleem heeft ook om contact op te nemen. Elke klant is weer anders. En dan hebben ze sneller door, dat er een grootschalig probleem is. Als niemand belt/mailt dan weten ze ook niets.
ook vandaag geprobeerd te bellen maar kom er niet doorheen pffffff
ik heb al gebeld, meer al een half uur aan de telefoon moeten hangen om iemand aan de lijn te krijgen. en nu komt't: ze komen erop terug. ik heb vandaag een klacht bij de ombudsman neergelegd en ik wacht dat verder even af. ik ga nog wel het automatisch afschrijven voorlopig stopzetten om te zorgen dat ik niet onterecht leeg geplukt wordt. het valt me heel erg tegen dat ik op een éénvoudige vraag geen antwoord kan krijgen. ben diep diep teleurgesteld in simyo.
zooooooooooooo 25 minuten haha: Er is op 1 sept een email verstuurd die niet verstuurd had mogen worden en van die mensen zou internet gewoon nog moeten werken, legde de medewerkster mij uit.
Vaaaaaaaaaaaag verhaal. Mijn geval: ze blijven beweren dat Ik iets heb gewijzigd, niet dus. En ze zeggen dat op een BB van bv de eerste provider op die telefoon, die gegevens niet gewist kunnen worden en daarom het gewone internet niet goed zou kunnen werken maar dat hoeft dus niet. Waaronder whatsapp die niet helemaal werkt. Volgens mij klopt dat niet. Whats app had/heeft storing. Ene keer wel en andere keer niet, wordt er gek van. Medewerkster wist zelf niet wat te doen. Ik werk zelf aan een technische helpdesk al een aantal jaren en met dit antwoord kan ik niets.
In mijn geval is mijn bb bundel foetsie, zonder toestemming van mij en gewoon inet een drama. Ben ik iets opgeschoten, nee helaas.
Vaaaaaaaaaaaag verhaal. Mijn geval: ze blijven beweren dat Ik iets heb gewijzigd, niet dus. En ze zeggen dat op een BB van bv de eerste provider op die telefoon, die gegevens niet gewist kunnen worden en daarom het gewone internet niet goed zou kunnen werken maar dat hoeft dus niet. Waaronder whatsapp die niet helemaal werkt. Volgens mij klopt dat niet. Whats app had/heeft storing. Ene keer wel en andere keer niet, wordt er gek van. Medewerkster wist zelf niet wat te doen. Ik werk zelf aan een technische helpdesk al een aantal jaren en met dit antwoord kan ik niets.
In mijn geval is mijn bb bundel foetsie, zonder toestemming van mij en gewoon inet een drama. Ben ik iets opgeschoten, nee helaas.
pfffffff, heb vandaag geprobeerd twee keer te bellen eerste keer 45 minuten geen contact gehad, nu weer 30 minuten aan de lijn ook weer niemand aan de lijn gehad. Als Simyo zo met klanten omgaat vind ik niet kunnen.
het is ook raar dat simyo niet reageerd hierop.
Daarom ga ik het gewoon opzeggen
het is ook raar dat simyo niet reageerd hierop.
Daarom ga ik het gewoon opzeggen
ik heb vandaag weer gebeld en nu staat m'n bundel weer keurig waar die hoort te staan.
Apart, dat bij de ene klant het wordt opgelost en bij de ander niet en die wordt gewoon afgescheept.
Zeer slechte service. Fouten maken is zeker menselijk en daar is zeker begrip voor. Maar dit is wel iets waar Simyo achteraan moet. Dit kan gewoonweg niet. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.
Zeer slechte service. Fouten maken is zeker menselijk en daar is zeker begrip voor. Maar dit is wel iets waar Simyo achteraan moet. Dit kan gewoonweg niet. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.
het enigste waar ik me heel erg druk om heb gemaakt is dat er op het forum niet of nauwelijks gereageerd is op vragen en opmerkingen en dat terwijl het dan zo éénvoudig is om een grote groep mensen met eigelijk in grote lijnen dezelfde problemen te helpen om het één en ander op te lossen of met adviezen bepaalde zaken in goede banen te leiden. ik ga dus ook verder niet meer van dit forum gebruik maken want dat heeft gewoon helemaal geen zin. Alleen direct een medewerker/ster aan de lijn is het enigste wat tot oplossingen kan leiden en ik heb er in totaal een uur voor aan de foon moeten hangen maar ach het is een gratis nummer dus raakt me dat niet.
het enigste waar ik me heel erg druk om heb gemaakt is dat er op het forum niet of nauwelijks gereageerd is op vragen en opmerkingen en dat terwijl het dan zo éénvoudig is om een grote groep mensen met eigelijk in grote lijnen dezelfde problemen te helpen om het één en ander op te lossen of met adviezen bepaalde zaken in goede banen te leiden. ik ga dus ook verder niet meer van dit forum gebruik maken want dat heeft gewoon helemaal geen zin. Alleen direct een medewerker/ster aan de lijn is het enigste wat tot oplossingen kan leiden en ik heb er in totaal een uur voor aan de foon moeten hangen maar ach het is een gratis nummer dus raakt me dat niet.
Klopt. Twitter werkt trouwens wel, daar "helpen" ze je vaak al binnen een uur tijdens werktijden.
Ik krijg vanmorgen opeens een e-mail:
Voor je abonnement met telefoonnummer 06******** heb je de Internetbundel beëindigd.
Je Internetbundel wordt per 31-08-2012 stopgezet.
Ik heb alleen niets beindigd voor mijn internetbundel. Ik heb alleen mijn bel abonnement, een aantal dagen terug, gewijzigd. Als ik bij simyo inlog zie ik mijn internetbundel nog tot 30-09-2012 staan maar in de mail staat dat hij is stopgezet? Welke van de twee is het?
Gr,
Niels
Heb dezelfde e mail gehad, maar heb ook niks beeindigd.
Heb ook mijn belbundel aangepast.
Als ik op mijn account kijk zie ik gewoon een nieuwe internet bundel staan.
Martijn
Ben benieuwd naar reactie van simyo.
Gebruik relatief veel internet en juist komende tijd hard nodig...
Hoi TictaCNL, martijn069, arnens,
Allereerst excuses voor de lange wachttijden. Hier wordt aan gewerkt. Helaas hebben een x aantal klanten deze maand onterecht deze email gekregen. Volgens onze gegevens is jullie internet bundel inderdaad gewoon actief. Jullie kunnen de email als niet verzonden beschouwen.
Hoi piet,
Goed om te horen dat het is opgelost. Overigens excuses voor de lange wachttijden.
Daarbij kan ik niet bellen/smsen of gebeld worden!!!
Zouden jullie hier aub naar kunnen kijken?
Hoi Jesper,
Volgens onze gegevens stond je aansluiting niet goed op het netwerk. Ik heb dit zojuist voor je laten herstellen. Als je je toestel uit/aan zet, zou het weer moeten werken. Kan je dit controleren?
Welkom op het forum carmen,
Ook jij hebt onterecht de email ontvangen. Je kunt deze als niet verzonden beschouwen. Je aansluiting staat netwerk technisch verder wel goed. Kan je aangeven van wat voor toestel je gebruik maakt? Dan kunnen we je gerichter helpen met het niet kunnen internetten.
Zeer slechte service. Fouten maken is zeker menselijk en daar is zeker begrip voor. Maar dit is wel iets waar Simyo achteraan moet. Dit kan gewoonweg niet. Mijn probleem is nog steeds niet opgelost.
Hoi Diana74,
In jouw geval is er echt sprake van een wijziging via je persoonlijke pagina. De eerder genoemde situaties van de andere gebruikers op het forum zijn anders dan jouw situatie. Het gaat bij de andere forumleden om acties welke door de systemen van Simyo zijn uitgevoerd.
Groetjes,
Alex
Ik kreeg vanmiddag een email en ze hebben alles keurig terug gezet en alles doet het weer. Heeft even geduurd maar het doet het weer. Ik ben iig weer blij.
Reactie op Alex:
Ik heb niets uit gezet en beeindigd ( in de email stond dat ik op 31/08 iets uitgezet had en niet dat ik iets op 1 sept om 6.43 iets aangezet heb) en daar wordt ik doodmoe van dat dat steeds gezegd wordt. Er is iets aan gezet ja, dat klopt naar aanleiding van die beruchte email en dat mijn abonnement ineens niet meer werkte. Waarom zou ik paar uur voor mijn verjaardag mijn abonnement uitzetten, ik weet dat ik dan berichten krijg , die ik graag wil zien.
Getuigd niet echt van respect naar de klant toe. Je geeft de klant het gevoel dat deze liegt. Ik werk al behoorlijk wat jaren in een call center met erg veel plezier en ik hoef het niet in mijn hoofd te halen om zulke dingen te zeggen tegen de klant.
Al met al is alles netjes opgelost. Moest even geduld hebben maar ook dat ken ik, de drukte en heb daar zeker respect voor ( toch een voordeel als iemand hetzelfde soort werk doet haha)
Reactie op Alex:
Ik heb niets uit gezet en beeindigd ( in de email stond dat ik op 31/08 iets uitgezet had en niet dat ik iets op 1 sept om 6.43 iets aangezet heb) en daar wordt ik doodmoe van dat dat steeds gezegd wordt. Er is iets aan gezet ja, dat klopt naar aanleiding van die beruchte email en dat mijn abonnement ineens niet meer werkte. Waarom zou ik paar uur voor mijn verjaardag mijn abonnement uitzetten, ik weet dat ik dan berichten krijg , die ik graag wil zien.
Getuigd niet echt van respect naar de klant toe. Je geeft de klant het gevoel dat deze liegt. Ik werk al behoorlijk wat jaren in een call center met erg veel plezier en ik hoef het niet in mijn hoofd te halen om zulke dingen te zeggen tegen de klant.
Al met al is alles netjes opgelost. Moest even geduld hebben maar ook dat ken ik, de drukte en heb daar zeker respect voor ( toch een voordeel als iemand hetzelfde soort werk doet haha)
Hoi Diana74,
Mijn excuses als mijn collega de het daadwerkelijke probleem wel heeft weten te achterhalen. Soms duurt het even voor de daadwerkelijke oorzaak is gevonden. Ook wij zitten er natuurlijk wel eens naast. In ieder geval goed om te horen dat het nu is opgelost.
Groetjes,
Alex
Mijn excuses als mijn collega de het daadwerkelijke probleem wel heeft weten te achterhalen. Soms duurt het even voor de daadwerkelijke oorzaak is gevonden. Ook wij zitten er natuurlijk wel eens naast. In ieder geval goed om te horen dat het nu is opgelost.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.