Skip to main content

.

Ik heb een jaarcontract bij Simyo.

Het hele jaar kon ik mijn internetbundel wijzigen, maar nu opeens lukt dit niet meer!!



De knopjes zijn ook vaag geworden.



Bij de klantenservice voel ik me afgescheept omdat ze daar gewoon met smoesjes aankomen om de klanten te koesteren.

De mevrouw vertelde mij: Ja, je bent pas van prepaid naar abonnement gegaan, dus je daarom niet wijzigen.

Ik: Nee mevrouw, mijn abonnement loopt als zeker >9maanden!!

Mevrouw: Oh, sorry, nee ik kijk verkeerd. Er is momenteel een storing waardoor je het niet kan wijzigen.



De mevrouw bij de klantenservice had de microfoon ook veel te dicht bij haar mond zitten waardoor ze niet verstaanbaar was.



Mijn vraag:

Hoe kan het dat mijn internetbundel niet meer aangepast kan worden?
Ook ik loop tegen dit probleem aan, medio oktober verloopt mijn jaarabonnement. Op mijn eerder gestelde vraag hoe ik de korting kan krijgen, werd mij verteld dat ik het abonnement met een jaar moet verlengen. Helaas is dit niet mogelijk op de site. Wie kan mij helpen?
Ik heb een jaarcontract bij Simyo.

Het hele jaar kon ik mijn internetbundel wijzigen, maar nu opeens lukt dit niet meer!!



De knopjes zijn ook vaag geworden.




Hoi janlips, welkom op het Simyo forum :)



Uit je gegevens blijkt dat je op 5 oktober je internetbundel al gewijzigd hebt. Nu kun je elke bundel één keer per maand wijzigen, dus daarom lukt dat nu niet meer.



De wijziging die je hebt gedaan, gaat op 1 november in. Tussen 1 en 25 november kun je weer een wijziging invoeren die dan op 1 december in gaat.
Ook ik loop tegen dit probleem aan, medio oktober verloopt mijn jaarabonnement. Op mijn eerder gestelde vraag hoe ik de korting kan krijgen, werd mij verteld dat ik het abonnement met een jaar moet verlengen. Helaas is dit niet mogelijk op de site. Wie kan mij helpen?



Hoi goofnar, voor jou geldt ook: welkom op het forum!



Als het goed is kun je op Mijn Simyo, bij 'mijn abonnement aanpassen', kopje 'Jaar of maand', klikken op Nog een jaar Simyo?

Wanneer je dat vervolgens bevestigd door te klikken op 'mijn abonnement wijzigen' krijg je de korting 🙂
Beste Ernst,



Onder het kopje Jaar/Maand kan ik geen van beide aanklikken (wel de andere opties, maar deze niet), hoe nu verder zo kan ik mijn jaarabonnement niet verlengen.

Hoor graag hoe nu verder, met vriendelijke groet



Marco
Hoi goofnar,



Kan je aangeven welke browser je gebruikt? En probeer je het via je pc/laptop of tablet?



Groetjes,



Alex
Hoi, 



Ook ik heb hetzelfde probleem en kan het aanpassen, had het ook al een aantal dagen geleden geprobeerd. 



Wat nu? Ik wil meer mb's voor de volgende maand! (november)
Hoi misz_greek,



Allereerst welkom op het forum! :)



Je kan wijzigingen per de 1e van de volgende maand tot en met de 25e van de huidige maand doorgeven, dus je bent helaas te laat om te wijzigen per 1-11 😞.

Dat het nu niet lukt om je abonnement te wijzigen komt, doordat ons systeem de aanpassingen aan het verwerken is.



Daarom raad ik je aan het morgen nogmaals te proberen, dan kan je wijzigen per 1-12, laat je even weten of het dan wel lukt? 🙂

Reageer