hallo,
ik heb een internetbundel gekocht maar die werkt niet heb al 3x batterij en sim-kaart eruit gehaald maar doet nog steeds niks?
en alsik een sms naar 1300 stuur met 'ja' dan is het niet mogelijk om die te configureren
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum laurensvh,
Aan je aansluiting is te zien dat de optie 'internet op je mobiel/mms' nog niet aan staat. Je kunt deze optie aan zetten via je persoonlijke pagina. Daarnaast is het van belang dat je de juiste instellingen gebruikt. Ik vermoed dat jouw toestel geen configuratie sms berichten accepteert. Je kunt daarom het beste even naar dit topic kijken. Kun je aangeven of het dan wel werkt?
Groetjes,
Alex
Aan je aansluiting is te zien dat de optie 'internet op je mobiel/mms' nog niet aan staat. Je kunt deze optie aan zetten via je persoonlijke pagina. Daarnaast is het van belang dat je de juiste instellingen gebruikt. Ik vermoed dat jouw toestel geen configuratie sms berichten accepteert. Je kunt daarom het beste even naar dit topic kijken. Kun je aangeven of het dan wel werkt?
Groetjes,
Alex
bedankt nu weet ik hoe het moet maar nu is me bundel al bijna over en heb ik er geen gebruik van kunnen maken?
wat nu?
wat nu?
Beste laurensvh,
Dit is spijtig. Echter had je eerder contact met ons op kunnen nemen. Wij hadden je dan kunnen vertellen dat de optie internet op je mobiel uit stond. Ook kon je een kijkje op je persoonlijke pagina nemen. Hier had je ook kunnen zien dat de optie uit stond waardoor je geen gebruik hebt kunnen maken van je dagbundel. Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Check je inbox even.
Groetjes,
Arie
Dit is spijtig. Echter had je eerder contact met ons op kunnen nemen. Wij hadden je dan kunnen vertellen dat de optie internet op je mobiel uit stond. Ook kon je een kijkje op je persoonlijke pagina nemen. Hier had je ook kunnen zien dat de optie uit stond waardoor je geen gebruik hebt kunnen maken van je dagbundel. Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Check je inbox even.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.