Sinds een week heb ik een sim only abonnement bij Simyo. Helaas lukt het mij niet om 3G te krijgen. Telefoon is goed ingesteld, op mijn Simyo staat internet -nederland aan en ik heb via sms een code geprobeerd te krijgen maar krijg als reactie dat het niet mogelijk is om mijn telefoon te configureren. Wat kan ik nog doen?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Gaabs,
Probeer eens even je toestel uit en weer aanzetten.
Groet,
Friesian
Probeer eens even je toestel uit en weer aanzetten.
Groet,
Friesian
hoi Gaabs,
Je hebt je vraag ook in dit topic gesteld. Dries heeft je vraag daar behandeld.
@Friesian; dank je voor het meedenken.
Je hebt je vraag ook in dit topic gesteld. Dries heeft je vraag daar behandeld.
@Friesian; dank je voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.