Hallo, Ik heb een abbo met zowel bellen als internet. Nou zijn wij een aantal weken met vakantie geweest en op wifi plekken heb ik gewoon kunnen internetten. Eenmaal thuis doet wifi het niet meer. De 3g data of linksys doet het wel gewoon.Met wifi thuis geeft hij wel aan dat hij verbonden is maar als ik vervolgens gegevens wil versturen of het net op wil gaan meld hij dat er geen verbinding is. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn? Ik heb een Samsung galaxy S Plus(en mijn dochter een Samsung Galaxy S, met hetzelfde probleem). Tijdens de vakantie zijn de stekkers uit het contact geweest, maar aangezien alles(PC, itv e.d.) het gewoon doet lijkt me dat het probleem niet. Wie kan mij helpen?Â
Bladzijde 1 / 1
Beste Renka,
Welkom op het forum!
Het feit dat je Wifi het niet meer doet daar kan ik je niet mee helpen. Ik ga niet over je Wifi verbinding.
Ik kan je alleen ondersteuning geven voor het bellen en het internetten. Ik raad je aan contact op te nemen met de provider van je internet.
Welkom op het forum!
Het feit dat je Wifi het niet meer doet daar kan ik je niet mee helpen. Ik ga niet over je Wifi verbinding.
Ik kan je alleen ondersteuning geven voor het bellen en het internetten. Ik raad je aan contact op te nemen met de provider van je internet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.