Al een aantal keer werkt mijn internet ineens niet meer, natuurlijk is dit dan gelijk op momenten dat ik het hard nodig heb. Opnieuw opstarten hielp gisteren wel. Maar dat is geen optie als ik aan het autorijden ben en de navigatie houdt ermee op vanwege het wegvallen van mijn internetverbinding. Ik heb een IPhone 8 plus. Wat is de echte oplossing?
Hoi Elly-01,
Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt!
Ik heb voor de zekerheid de simkaart een reset gegeven, kun jij je toestel 15 min uitzetten wanneer je dit leest om de reset af te ronden? Daarna zou je ook nog voor de zekerheid de APN instellingen aan kunnen passen, die vind je hier: https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/device/apple/iphone-8-met-ios-14-model-a1905/topic/internet/handmatig-instellen/1.
Groetjes,
Daisy
HoiDaisy, ik had gisterenmiddag ook via whatsapp met jullie contact opgenomen en toen is ook de reset uitgevoerd. Daarna werkte mijn internet weer goed.
Hoi Elly-01,
Ah oke, goed om te lezen dat alles is opgelost!
Groetjes,
Daisy
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.