Hallo,
Ik heb sinds een maand ongeveer de xiaomi pocophone f1 met 4g, dus was ik overgestapt op sim only maar helaas werken de mobiele gegevens niet. Ik heb alles geprobeerd in mijn eigen instellingen en in de simyo instellingen maar ik krijg het niet werkende. Ik heb helemaal geen internet momenteel dus geen 3g en ook geen 4g. Dus mijn vraag kan iemand mij helpen?
Ps, de is je telefoon 4g ready pagina is niet helemaal up to date.
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Arthurve14
Staat internetten op je mobiel aan op je MijnSimyo-instellingen-netwerkinstellingen?
Heb je de juiste APN gegevens?
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-stel-ik-de-apn-gegevens-in-op-mijn-telefo-2580
Staat internetten op je mobiel aan op je MijnSimyo-instellingen-netwerkinstellingen?
Heb je de juiste APN gegevens?
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/hoe-stel-ik-de-apn-gegevens-in-op-mijn-telefo-2580
Bedankt voor het meedenken.
Ik heb via de chatbox van Simyo vernomen dat ik de telefoon zo'n 10 minuten moest uitzetten om de simkaart goed te resetten. Het heeft gewerkt.
Mijn vraag is dus gesloten.
Ik heb via de chatbox van Simyo vernomen dat ik de telefoon zo'n 10 minuten moest uitzetten om de simkaart goed te resetten. Het heeft gewerkt.
Mijn vraag is dus gesloten.
Hi Arthur,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat stom dat je niet goed kon internetten! Gelukkig hielp een reset 🙂 Bij een reset worden de instellingen vernieuwd op het netwerk. Dan moet het toestel inderdaad nog even uit- en aangezet worden. Ik ben blij te horen dat alles weer goed werkt!
@ Ray, dankjewel voor het meedenken!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat stom dat je niet goed kon internetten! Gelukkig hielp een reset 🙂 Bij een reset worden de instellingen vernieuwd op het netwerk. Dan moet het toestel inderdaad nog even uit- en aangezet worden. Ik ben blij te horen dat alles weer goed werkt!
@ Ray, dankjewel voor het meedenken!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.