Skip to main content

.

Hallo ik ben een aantal weken in het buitenland geweest en heb de roaming uitgezet op mijn iPhone 4s nu heb ik alles weer aangezet maar ik krijg geen internet terug?! Ik heb alles al nagekeken maar de instellingen kloppen, wat nu?
Hoi Olaf01,

Welkom op het Simyo forum!

Bedoel je dat je nu weer in Nederland bent en je wilt weer internetten? Ik raad je dan aan je toestel even te resetten door de aan- en uit knop met de menuknop in te drukken.

Je raakt daarbij niks kwijt

Als je in het buitenland wilt internetten, dan hoor ik het natuurlijk graag van je.

Laat je het mij even weten?

Groetjes,

Charlene
Hallo, ik heb hetzelfde probleem alleen dan met mijn samsung Galaxy core. Iemand tips? Als ik daar de menuknop bij indruk met de aan/uit functie maak ik een foto van mijn scherm 🙂 . Weer wat ontdekt!
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb ook een samsung galexy core. Ben gisteren naar het buitenland geweest en was vergeten om het meteen uit te zetten. Nu krijg ik ook geen internet meer. Dit is heel vervelend. Hoop dat ik het zo snel mogelijk weer heb. Weet iemand een oplossing?
Hallo, ik heb hetzelfde probleem alleen dan met mijn samsung Galaxy core. Iemand tips? Als ik daar de menuknop bij indruk met de aan/uit functie maak ik een foto van mijn scherm 🙂 . Weer wat ontdekt!

Hoi Plientje, welkom op het forum van Simyo! :)

Toch leuk hoe je soms achter verborgen functies komt ;)

Maar belangrijkste is natuurlijk dat je weer verbinding kan krijgen met mobiel internet, daarom wil ik je vragen te checken of deze instellingen staan ingesteld op je telefoon:

• Startscherm.

• Kies Applicaties.

• Kies Instellingen.

• Kies Draadloos en netwerk.

• Kies Mobiele netwerken.

• Kies Pakketgegevens gebruiken en vink deze aan.

• Kies Namen toegangspunten.

• Verwijder alle bestaande APN's (met uitzondering van KPN MMS) door erop te tikken en te kiezen voor de menu-toets, APN verwijderen. (Lukt het niet om de bestaande APN’s te verwijderen dan ANP van KPN laten bewerken).

• Kies de menu-toets en kies Nieuw toegangspunt.

• Bij Naam, voer **Mobiel Internet** in.

• Bij APN, voer **portalmmm.nl** in.

• Bij Proxy, voer niets in.

• Bij Poort, voer niets in.

• Bij Gebruikersnaam, voer niets in.

• Bij Wachtwoord, voer niets in.

• Scroll naar beneden.

• Bij Mobiele landcode, voer **204** in.

• Bij Mobiele netwerkcode, voer **08** in.

• Bij Verificatietype, kies **PAP**.

• Bij Type toegangspunt, kies **Internet** of **default**.

• Kies de menu-toets.

• Kies Opslaan.

Kies Mobiel Internet en vink deze aan.

Keer terug naar het Hoofdmenu.

Ik hoor het graag van je!

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb ook een samsung galexy core. Ben gisteren naar het buitenland geweest en was vergeten om het meteen uit te zetten. Nu krijg ik ook geen internet meer. Dit is heel vervelend. Hoop dat ik het zo snel mogelijk weer heb. Weet iemand een oplossing?

Hoi boo, ook jij welkom op het forum!

Ik zie dat jij inmiddels gisteren alweer verbinding hebt gemaakt met mobiel internet en ga er daarom vanuit dat je inmiddels zelf de oplossing al had gevonden, klopt dat?

Zo ja, dan ben ik erg benieuwd wat de oplossing was, misschien dat je Plientje daarmee ook kan helpen! 🙂
Hallo Kim,

Dank je! Het is gelukt, ik ben er blij mee.

Hoi Plientje, welkom op het forum van Simyo! :)

Toch leuk hoe je soms achter verborgen functies komt ;)

Maar belangrijkste is natuurlijk dat je weer verbinding kan krijgen met mobiel internet, daarom wil ik je vragen te checken of deze instellingen staan ingesteld op je telefoon:

• Startscherm.

• Kies Applicaties.

• Kies Instellingen.

• Kies Draadloos en netwerk.

• Kies Mobiele netwerken.

• Kies Pakketgegevens gebruiken en vink deze aan.

• Kies Namen toegangspunten.

• Verwijder alle bestaande APN's (met uitzondering van KPN MMS) door erop te tikken en te kiezen voor de menu-toets, APN verwijderen. (Lukt het niet om de bestaande APN’s te verwijderen dan ANP van KPN laten bewerken).

• Kies de menu-toets en kies Nieuw toegangspunt.

• Bij Naam, voer **Mobiel Internet** in.

• Bij APN, voer **portalmmm.nl** in.

• Bij Proxy, voer niets in.

• Bij Poort, voer niets in.

• Bij Gebruikersnaam, voer niets in.

• Bij Wachtwoord, voer niets in.

• Scroll naar beneden.

• Bij Mobiele landcode, voer **204** in.

• Bij Mobiele netwerkcode, voer **08** in.

• Bij Verificatietype, kies **PAP**.

• Bij Type toegangspunt, kies **Internet** of **default**.

• Kies de menu-toets.

• Kies Opslaan.

Kies Mobiel Internet en vink deze aan.

Keer terug naar het Hoofdmenu.

Ik hoor het graag van je!

Hoi boo, ook jij welkom op het forum!

Ik zie dat jij inmiddels gisteren alweer verbinding hebt gemaakt met mobiel internet en ga er daarom vanuit dat je inmiddels zelf de oplossing al had gevonden, klopt dat?

Zo ja, dan ben ik erg benieuwd wat de oplossing was, misschien dat je Plientje daarmee ook kan helpen! :)

Hoi Plientje,

En ik ben blij om dat te horen, graag gedaan! :)

Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden hè!

Reageer