Ik heb vandaag de simkaart ontvangen met 500 mb internet erbij maar het internet werkt niet als ik een sms stuur naar `1300 krijg ik terug dat het helaas niet mogelijk is om mijn tel. te configureren en dat ik contact op moet nemen met de klanten service echter heb ik net gebeld en heel lang in de wacht gestaan. Ik hoop dat dit snel verholpen kan worden en dat ik mijn telefoon en internet gewoon normaal kan gebruiken, want dit is hetgeen ik besteld heb en waarvoor ik betaal.
Bladzijde 1 / 1
heel kort antwoord: Lees dit!
Zoals in mijn post beschreven heb ik deze stappen uitgevoerd en krijg ik het bericht dat het helaas niet mogelijk is om mijn tel. te configureren en dat ik contact op moet nemen met de klanten service
Ik heb precies het zelfde probleem kan alleen smsen :S
Beste Sterree en Nickjuh,
Bij nieuwere toestellen, voornamelijk smartphones, is het niet mogelijk om de internetinstellingen per sms te ontvangen. De internetinstellingen dienen handmatig ingevoerd te worden. Op de link die Groentjuh naar jullie heeft gestuurd vindt je hier de instructies voor terug.
Groetjes,
Arie
Bij nieuwere toestellen, voornamelijk smartphones, is het niet mogelijk om de internetinstellingen per sms te ontvangen. De internetinstellingen dienen handmatig ingevoerd te worden. Op de link die Groentjuh naar jullie heeft gestuurd vindt je hier de instructies voor terug.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.