Skip to main content

.

Hallo,



Ik heb een Alcatel 5035D X'pop. Wifi werkt wel maar 3G internet niet.

Mijn toestel draait op android 4.04.



Ik heb de volgende info ingevoerd bij Toegangspunt bewerken:



Naam:

mobiel internet

APN:

internet

APN-type:

default

Proxy:



Poort:

5080

Gebruikersnaam:



Wachtwoord:



Server:

0.0.0.0

MMSC:



MMS-proxy:



MMS-poort:



MCC:

204

MNC:

08

Verificatietype:

PAP

APN-protocol:

IPv4

APN in-/uitschakelen:

APN ingeschakeld

Drager:

Niet opgegeven



Verder heb ik de KPN instelling geprobeerd, deze werkte niet.



Ook heeft de helpdesk het netwerk "gereset", werkte niet.

Forum doorgespit, oplossingen werken niet.

Ik heb een sms ontvangen met automatisch instellen, dit werkte ook niet.

Verder heb ik de simkaart in een 2e identieke toestel geplaatst, zelfde resultaat: werkt niet.

Uiteraard meerdere malen toestel uit gezet (paar minuten) en weer aan.

Ligt de fout ergens in het systeem van simyo?



Wat moet ik nu doen om internet werkend te krijgen?



Vriendelijk bedankt,



alcatel
Hallo,



Ik heb een Alcatel 5035D X'pop. Wifi werkt wel maar 3G internet niet.

Mijn toestel draait op android 4.04.



Ik heb de volgende info ingevoerd bij Toegangspunt bewerken:



Naam:

mobiel internet

APN:

internet

APN-type:

default

Proxy:



Poort:

5080

Gebruikersnaam:



Wachtwoord:



Server:

0.0.0.0

MMSC:



MMS-proxy:



MMS-poort:



MCC:

204

MNC:

08

Verificatietype:

PAP

APN-protocol:

IPv4

APN in-/uitschakelen:

APN ingeschakeld

Drager:

Niet opgegeven



Verder heb ik de KPN instelling geprobeerd, deze werkte niet.



Ook heeft de helpdesk het netwerk "gereset", werkte niet.

Forum doorgespit, oplossingen werken niet.

Ik heb een sms ontvangen met automatisch instellen, dit werkte ook niet.

Verder heb ik de simkaart in een 2e identieke toestel geplaatst, zelfde resultaat: werkt niet.

Uiteraard meerdere malen toestel uit gezet (paar minuten) en weer aan.

Ligt de fout ergens in het systeem van simyo?



Wat moet ik nu doen om internet werkend te krijgen?



Vriendelijk bedankt,



alcatel




Hoi alcatel,



Welkom op het forum:)

Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad met een collega en dat die ook contact heeft opgenomen met de netwerkspecialisten. Ik hoop dat er snel een oplossing is.

Laat je dat hier dan even weten?



Groetjes,

Charlene
De helpdesk heeft het voor mij opgelost, alles werkt nu.
Wat is er gedaan?
na overleg met KPN kon er niks gevonden worden, echter toen ik opnieuw (al erg vaak gedaan daarvoor) mijn telefoon uit / aan had gezet deed

mobiel internet het wel. Denk toch dat er bij KPN iets niet helemaal goed was ingesteld.



Hoe dan ook goed geholpen, en het werkt nu.
na overleg met KPN kon er niks gevonden worden, echter toen ik opnieuw (al erg vaak gedaan daarvoor) mijn telefoon uit / aan had gezet deed mobiel internet het wel. Denk toch dat er bij KPN iets niet helemaal goed was ingesteld.



Hoe dan ook goed geholpen, en het werkt nu.




Fijn om te horen, alcatel, dat het inmiddels allemaal werkt. :)

Tot ziens op het forum,



Groetjes,

Charlene

Reageer