Ik heb vandaag mijn maandbundel geactiveerd maar mijn internet doet het niet, ik heb mijn telefoon al een keer aan en uit gezet maar nog steeds doet hij het niet, heb geprobeerd mijn sim kaart eruit te halen maar nog doet hij het niet
Bladzijde 1 / 1
Uhm...eerst maar de simpelste tip: "Internet op je mobiel - Nederland" staat AAN in je Mijn Simyo omgeving?
Hoi Wilcoenmariska, welkom op het Simyo forum!
Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Internet. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.
Goed dat je je toestel al eens opnieuw hebt opgestart! Ik zie dat de leon je de tip heeft gegeven om je optie Internet op je mobiel - Nederland te controleren. Deze staat gelukkig aan 🙂 Je optie heb ik gereset. Wil je toestel eenmalig uit- en aanzetten? Op deze manier gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden. Staan daarnaast je internetinstellingen ook goed in je toestel? Van welk toestel maak je gebruik?
Ik wacht je reactie even af :)
@de leon; bedankt voor je tip 😮
Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Internet. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk.
Goed dat je je toestel al eens opnieuw hebt opgestart! Ik zie dat de leon je de tip heeft gegeven om je optie Internet op je mobiel - Nederland te controleren. Deze staat gelukkig aan 🙂 Je optie heb ik gereset. Wil je toestel eenmalig uit- en aanzetten? Op deze manier gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden. Staan daarnaast je internetinstellingen ook goed in je toestel? Van welk toestel maak je gebruik?
Ik wacht je reactie even af :)
@de leon; bedankt voor je tip 😮
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.