Hallo,
Vandaag is mijn nummer overgezet en ik had gister mij simyo simkaart geactiveerd. Nu kan ik bellen en gebeld worden maar het internet werkt niet, ik heb de optie mobiel internet op mijnsimyo aangezet, een smsje gestuurd naar 1300 met ja, waarop ik als antwoord kreeg dat het niet mogelijk is om met mijn telefoon te configureren. Er is al wel 67 mb van mijn internetbundel afgeschreven terwijl het internet het niet eens doet!
Hopelijk kan iemand me hiermee helpen!
Groetjes
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Suzy,
Uit ons systeem kan ik opmaken dat je sinds vanochtend verbinding kan maken met internet. Klopt dit? Volgens onze gegevens heb je niet al 67 mb verbruikt. Het aantal bel/sms en data units voor deze maand is minder omdat je telefoonnummer per 5/11/12 is over gezet. De aantallen zijn daarom naar rato berekend. In dit topic vind je hier een uitgebreide uitleg over.
Groetjes,
Alex
Uit ons systeem kan ik opmaken dat je sinds vanochtend verbinding kan maken met internet. Klopt dit? Volgens onze gegevens heb je niet al 67 mb verbruikt. Het aantal bel/sms en data units voor deze maand is minder omdat je telefoonnummer per 5/11/12 is over gezet. De aantallen zijn daarom naar rato berekend. In dit topic vind je hier een uitgebreide uitleg over.
Groetjes,
Alex
Ja ik kan inderdaad nu internetten en dat heb ik gelezen maar was ik vergeten. Dankjewel!
Beste Suzy,
Fijn om te horen dat je probleem is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Fijn om te horen dat je probleem is opgelost. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.