Mijn internet en apps werken alleen via wifi en niet zonder wifi. Dus niet via mijn abonnement. Alle instellingen van telefoon en Simyo-app staan goed. Hoe kan ik dit verhelpen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je internet niet werkt. Maar het is goed dat je hierover informeert, dan kijken we samen naar een oplossing. Zou je alleen nog kunnen delen welk toestel je hebt en of je dit probleem overal hebt of op specifieke locaties?
Ik wil je als eerst vragen om de stappenplan op deze pagina's te volgen: Internet op mobiel werkt niet en Handmatig mobiel internet instellen. Als je in het buitenland bent wil ik je adviseren om ook deze stappenplan te volgen: Mobiel internet in het buitenland instellen. Hierna zou alles weer moeten werken.
Graag hoor ik van je of dit heeft geholpen, zo niet kijken we samen verder naar een oplossing!
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.