Skip to main content

.

Beste simyo,



Ik keek afgelopen week tussen mijn afschriften en toen zag ik dat er een 89,98 euro is afgeschreven! Ik was €74,98 euro aan mb's kwijt bóven mijn eigen bundel van 500 MB.



Dit is een gigantisch hoog bedrag waar ik niets van af wist. Toen ben ik bij mijn instellingen gaan kijken en daar staat dat ik notificaties moet krijgen als ik over mijn bundel heen ben. Deze notificaties heb ik echter NOOIT gehad! Mijn vriend heeft precies dezelfde instellingen en hetzelfde abonnement, hij krijgt wel smsjes over het gebruik van zijn bundel.



Vervolgens heb ik bij mijn andere facturen van jullie gekeken en daar staan de volgende gegevens:

Oktober €35,07.. Dit is 20,07 over de bundel.

Juli €16,35

Mei €32,86



Allemaal facturen waar ik nooit een melding van heb gehad. Dit vind ik echt onacceptabel en ben hier ongelofelijk ontevreden over. Ik zie dat ik ook voor deze maand al 23 euro extra aan mb's mag betalen. Ik overweeg om over te stappen tenzij ik hiervoor een compensatie ontvang. Je kan niet het eeen zeggen en het ander doen als organisatie.



Jlss
Hoi jlss, welkom op het Simyo forum!



Je geeft aan dat je geen sms'jes hebt ontvangen. Ik heb dit voor je uitgezocht.

De netwerkspecialisten hebben gekeken of deze sms'jes niet zijn gestuurd. Ze staan inderdaad niet in het systeem. Er is iets misgegaan waardoor deze niet waren verzonden.



Ik ga er voor zorgen dat dit wordt goed gezet 🙂 Je ontvangt van mij nog een bericht wanneer de technische afdeling het heeft aangepast.



In dit specifieke geval mag ik je internetkosten voor de maand november vergoeden. De financiële afdeling moet eerst iets registreren waardoor jij je factuur van november kan storneren.

Nadat dit is genoteerd, kun je dus storneren. Je ontvangt na je stornering van ons een e-mail met een nieuwe iDEAL link.

Ook voor deze maand, december zal ik je internetkosten vergoeden. Je kunt het beste voor deze maand je optie Internet op je mobiel uitzetten via Mijn Simyo. Zo kan je geen internetkosten meer krijgen voor deze maand.



In je bericht heb je het ook over je facturen van oktober, juli en mei. Ik zie dat je in oktober inderdaad buiten je bundel hebt verbruikt. Je had toen € 20,07 buiten je bundel gebeld.



In de maand juli had je € 1,35 buiten je bundel verbruikt. Dit was voor gesprekken vanuit het buitenland, ontvangen gesprekken in het buitenland en sms vanuit het buitenland. Al je verbruik in het buitenland valt automatisch buiten je bundel.



Je factuur voor mei was je eerste factuur. Op je eerste factuur stonden eenmalige aansluitkosten van € 14,99. Abonnementskosten voor de maand mei van de 27ste tot de 31ste. En abonnementskosten voor de maand juni. In totaal waren de abonnementskosten € 17,50. En je hebt € 0,38 buiten je belbundel verbruikt.

Op je facturen kun je die ook allemaal nagaan. Op je facturen staat een specificatie van je verbruikskosten.



Ik laat het dus nog aan je weten wanneer de technische afdeling alles heeft goed gezet. En je krijgt nog van mij bericht wanneer je je factuur van november kan storneren. Het is dus nog even wachten ;)



Heb ik je vraag hiermee volledig beantwoord?
Hoi jlss,



Onze technische afdeling heeft er voor gezorgd dat je de sms'jes gaat ontvangen. Stel dat je in januari 50 % en / of 100 % verbruikt van je internetbundel, dan zul je een sms krijgen.



Ook heeft onze financiële afdeling iets voor je aangepast. Wil je je factuur van november storneren? Dan zullen we een nieuwe iDEAL link sturen met het aangepaste bedrag.



Laat je het ons weten?

Reageer