Ondanks het feit dat ik geen internet gebruik, en alleen maar thuis op mijn wifi werk, en alle instellingen heb uitgezet, merk ik dat er gewoon kosten worden berekend de afgelopen dagen voor internet.
Dit klopt niet!
graag U antwoord
Bladzijde 1 / 1
Zelfs als alle instellingen op je mobiel zijn uitgezet dan kan een moderne smartphone toch af en toe het internet opgaan, dat "uitzetten" is namelijk niet 100% waterdicht. Wil je echt voorkomen dat je geen internetkosten krijgt, moet je "Internet op je mobiel" uitzetten op Mijn Simyo. Mocht er dan toch nog dataverbruik zijn dan worden de kosten daarvan door Simyo vergoed.
op mijn Simyo staat die optie ook uit!!!!!
dus moet dit niet kunnen
dus moet dit niet kunnen
Inderdaad, Simyo zal dit ongetwijfeld rechtzetten en de kosten terugbetalen tenzij het kosten zijn gemaakt voordat je "internet op mijn mobiel" had uitgezet.
Dit klopt niet!
graag U antwoord
dus moet dit niet kunnen
Hoi Liannnedevaan,
Zoals Scotsman al aangaf, wanneer de optie "Internet op je mobiel" aanstaat, kun je van internet op het netwerk gebruik maken. Jouw toestel heeft dat ook gedaan, tot je de optie op 11-6-2013 hebt uitgezet. De kosten die je daarvoor gemaakt hebt, zijn dus terecht geweest. Daarna heeft er geen verbruik meer plaatsgevonden.
Je kunt er nu dus zeker van zijn dat je geen kosten meer maakt, en alleen van de wifi gebruik maakt.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.