Goedendag Simyo,
Laatst heb ik een LG Optimus 3D gekocht, hierbij heb ik een Simonly abbonement bij afgesloten. (internet en bellen)
Het probleem betreft dat het internet erg traag via satteliet. Wifi doet het wel goed.
De ANP instellingen zijn juist ingevoerd.
Kunnen jullie mij de oplosing voor dit probleem vertellen?
Met vriendelijke groeten,
W. de Boer
Bladzijde 1 / 1
Beste W. de Boer,
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag hoe hoog de snelheid is en of deze snelheid op meerdere locaties wordt gehaald of dat de snelheid per locatie verschilt.
Groetjes,
Manisha
Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag hoe hoog de snelheid is en of deze snelheid op meerdere locaties wordt gehaald of dat de snelheid per locatie verschilt.
Groetjes,
Manisha
Beste Manisha,
Ik heb een app gedownload zodat ik de snelheid kon meten. Hieronder de resultaten.
________________________
Wifi. Locatie: Urk
Ping: 106 ms
Download: 3448 kbps
Upload: 767 kbps
_________________________
Sateliet. Locate: Urk
Ping: 543 ms
Download: 42 kbps
Upload: 59 kbps
_________________________
Sateliet. Locatie: Sneek
Ping: 558 ms
Download: 41 kbps
Upload: 30 kbps
__________________________
Sateliet. Locatie: Emmeloord
Ping: 561 ms
Download: 43 kbps
Upload: 37 kbps
_______________________
Ik hoop dat je wat kunt met deze gegevens.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
W. de Boer
Ik heb een app gedownload zodat ik de snelheid kon meten. Hieronder de resultaten.
________________________
Wifi. Locatie: Urk
Ping: 106 ms
Download: 3448 kbps
Upload: 767 kbps
_________________________
Sateliet. Locate: Urk
Ping: 543 ms
Download: 42 kbps
Upload: 59 kbps
_________________________
Sateliet. Locatie: Sneek
Ping: 558 ms
Download: 41 kbps
Upload: 30 kbps
__________________________
Sateliet. Locatie: Emmeloord
Ping: 561 ms
Download: 43 kbps
Upload: 37 kbps
_______________________
Ik hoop dat je wat kunt met deze gegevens.
In ieder geval bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
W. de Boer
Beste W. de Boer,
Om je beter van dienst te kunnen zijn ontvangen we graag de postcodes van de locaties in Urk, Sneek en Emmeloord zodat we de dekking kunnen controleren. Tevens verzoeken wij je na te gaan bij de netwerkinstellingen of je toestel verbinding maakt met het internet via het GPRS of via het UMTS netwerk.
Graag vernemen we je bevindingen.
Groetjes,
Manisha
Om je beter van dienst te kunnen zijn ontvangen we graag de postcodes van de locaties in Urk, Sneek en Emmeloord zodat we de dekking kunnen controleren. Tevens verzoeken wij je na te gaan bij de netwerkinstellingen of je toestel verbinding maakt met het internet via het GPRS of via het UMTS netwerk.
Graag vernemen we je bevindingen.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.