Ik heb kort nadat ik mijn simkaart heb gekregen op mijn telefoon de mogelijkheid om te internetten
uitgezet maar deze is in mei op de een of andere manier geactiveerd terwijl dat niet de bedoeling is.
Kan iemand mij vertellen hoe dit kan?
Bladzijde 1 / 1
Dat moet bijna magie zijn.
Heel algemeen zou ik denken aan een grote upgrade, maar wellicht is er ook een app die
dit een goed idee vond. En die app zou dat dan best gevraagd kunnen hebben.
Maar zonder gekheid, wel merk en type telefoon heb je?
Heel algemeen zou ik denken aan een grote upgrade, maar wellicht is er ook een app die
dit een goed idee vond. En die app zou dat dan best gevraagd kunnen hebben.
Maar zonder gekheid, wel merk en type telefoon heb je?
Hoi Lotje75,
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat je internet plotseling is aangesprongen!
Om uit te zoeken wat er aan de hand is, heb ik je aansluiting erbij gepakt. Gek genoeg is het vanaf mei inderdaad mogelijk geweest om internet te verbruiken, terwijl deze optie uitstond. Hiervoor onze excuses!
Ik vermoed dat je internet niet goed is geblokkeerd, waardoor het mogelijk is geweest om hier kosten voor te maken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling!
Hierom zal ik ervoor zorgen dat de gemaakte kosten volledig worden vergoed. Aangezien je mei en juni factuur al zijn geïncasseerd en je juli factuur klaarstaat om afgeschreven te worden, zal ik een terugbetaling aanvragen voor internetverbruikskosten van alle drie de facturen. Vind je dat goed?
@ Wimj12, bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ik vind het ontzettend vervelend dat je internet plotseling is aangesprongen!
Om uit te zoeken wat er aan de hand is, heb ik je aansluiting erbij gepakt. Gek genoeg is het vanaf mei inderdaad mogelijk geweest om internet te verbruiken, terwijl deze optie uitstond. Hiervoor onze excuses!
Ik vermoed dat je internet niet goed is geblokkeerd, waardoor het mogelijk is geweest om hier kosten voor te maken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling!
Hierom zal ik ervoor zorgen dat de gemaakte kosten volledig worden vergoed. Aangezien je mei en juni factuur al zijn geïncasseerd en je juli factuur klaarstaat om afgeschreven te worden, zal ik een terugbetaling aanvragen voor internetverbruikskosten van alle drie de facturen. Vind je dat goed?
@ Wimj12, bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Asma
Heel fijn Asma, dank je wel!
Heel graag gedaan, Lotje75. :D
Ik wens je alvast een hele fijne dag toe.
Groetjes,
Asma
Ik wens je alvast een hele fijne dag toe.
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.