Skip to main content

.

Ik heb het internet op mijn mobiel ingesteld. Alle apps werken goed, maar zodra ik naar een internet-pagina wil gaan krijg ik de foutmelding. dat de webpagina niet beschikbaar is. Ik zie ook continue boven in het scherm het internet switchen tussen G3 en H. Volgens mijn dochter is dat de oorzaak.



Hoe kan ik dit verhelpen?
Beste Annie37,



Welkom op het Simyo forum!

Als je een foutmelding ontvangt vermoeden we dat de instellingen niet correct zijn ingevoerd. Wij raden je aan om onderstaande instructie te doorlopen:



Ga naar het Startscherm.

Kies Toepassingen.

Kies Instellingen.

Kies Draadloos en netwerken.

Kies Mobiele netwerken.

Kies Namen toegangspunten.

Verwijder alle bestaande APN's (met uitzondering van KPN MMS) door erop te tikken en te kiezen voor de menu-toets, APN verwijderen. (Lukt het de klant niet om de bestaande APN’s te verwijderen dan ANP van KPN laten bewerken).

Kies de menu-toets en kies Nieuwe APN.

Bij Naam, voer Mobiel Internet in.

Bij APN, voer internet in.

Bij Proxy, voer niets in.

Bij Poort, voer niets in.

Bij Gebruikersnaam, voer niets in.

Bij Wachtwoord, voer niets in.

Scroll naar beneden.

Bij MCC, voer 204 in.

Bij MNC, voer 08 in.

Bij Verificatietype, kies PAP.

Bij APN-type, kies internet.

Kies de menu-toets.

Kies Opslaan.



Kies Mobiel Internet en vink deze aan.

Keer terug naar het Hoofdmenu.



Startpagina instellen



Kies Internet.

Kies de menu-toets en kies Meer.

Kies Instellingen.

Scroll naar beneden.

Kies Startpagina instellen.

Voer http://mobiel.simyo.nl in en kies OK.

Keer terug naar het Startscherm.



Startscherm.

Zet de Samsung Galaxy S uit en start deze opnieuw op om de instellingen te activeren.



Graag vernemen we of je hierna nog een foutmelding krijgt.



Groetjes,



Manisha

Reageer