Ik heb onlangs een abonnement met oa internet op mijn mobiel besteld, maar ik kan niet internetten. Ik heb wel al een bevestigingsmail ontvangen en ook bij instellingen mobiel internet aan staan. Ik heb ook een bericht 'ja' naar 1300 gestuurd, maar ik kreeg als antwoord dat mijn mobiel niet geconfigureerd kan worden voor mobiel internet. Voor de duidelijkheid, ik heb een htc one v. Ik hoor graag snel wat terug.
Bladzijde 1 / 1
Het probleem is al verholpen. Ik moest gewoon mijn mobiel opnieuw aan en uit doen:p
Beste Anon1,
Welkom op het Simyo forum! Fijn dat het probleem zich inmiddels al heeft opgelost.
Het uit- en aan doen van je toestel is inderdaad de oplossing in dit soort gevallen, het toestel moet namelijk opnieuw worden aangemeldt op het netwerk, zodat hij weet dat je een nieuwe dienst hebt.
Veel internet plezier!
Groet,
Ellen
Welkom op het Simyo forum! Fijn dat het probleem zich inmiddels al heeft opgelost.
Het uit- en aan doen van je toestel is inderdaad de oplossing in dit soort gevallen, het toestel moet namelijk opnieuw worden aangemeldt op het netwerk, zodat hij weet dat je een nieuwe dienst hebt.
Veel internet plezier!
Groet,
Ellen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.