Skip to main content

.

Heb een paar dagen geleden internet op mijn mobiel uitgezet i.v.m. gebruik buiten de bundel. Vandaag heb ik internet (via simyo) aangezet, hij doet het niet. Na dat heb ik sms naar 1300 met 'ja' verstuurd. Als melding heb ik de volgende ontvangen: het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact  opnemen met customer support.

En nu?
Hoi Ieva, welkom op het forum van Simyo :)



En nu?



Nu neem je contact op met de customer support en in je gegevens zie ik dat je je internet al aan de praat hebt gekregen :D



Overigens zijn verreweg de meeste telefoons niet meer in te stellen door het smsje naar 1300. Hoe is het je gelukt?
Hallo, inderdaad het is opgelost. Was voldoende om toestel aan en uitzetten ????. In ieder geval bedankt voor uw reactie.
Hoi Leva,



Dat valt dan toch best wel mee uiteindelijk 🙂 Fijn dat het werkt!



Als je nog eens vragen hebt of je wil ergens meer informatie over, laat het dan weten. We helpen je graag verder 🙂

Reageer