Hallo
Wie kan mij helpen ik heb blackberry maar ik kan niet op internet komen hoe moet ik dat doen.
Bladzijde 1 / 1
Beste Stefromy2,
Welkom op het forum!
Ik zie dat je de huidige internetbundel hebt gewijzigd naar een BlackBerry bundel. Je BlackBerry bundel gaat actief op 1 september.
Welkom op het forum!
Ik zie dat je de huidige internetbundel hebt gewijzigd naar een BlackBerry bundel. Je BlackBerry bundel gaat actief op 1 september.
hoi
Ik heb wel internet maar ik kan geen whats app downloden ik weet niet meer wat ik moet doen er staat enterprise activering e-mail activeringswachtwoord en serveradres voor inschakelen.
Ik heb een berichtje 1300 verstuurd maar die pakt hij niet.
Wat moet ik doen.
Groetjes esmiralda.
Ik heb wel internet maar ik kan geen whats app downloden ik weet niet meer wat ik moet doen er staat enterprise activering e-mail activeringswachtwoord en serveradres voor inschakelen.
Ik heb een berichtje 1300 verstuurd maar die pakt hij niet.
Wat moet ik doen.
Groetjes esmiralda.
Wie kan mij antwoord geven op mijn vorige vraag.
Groetjes esmiralda.
Groetjes esmiralda.
Hoi Stefromy2,
Als je nu gebruik maakt van een Blackberry kan je nog niet internetten op je Blackberry, omdat je Blackberry bundel per 1/9 in gaat. Dit zal ook de reden zijn waarom je Whatsapp niet kan installeren.
Groetjes,
Alex
Als je nu gebruik maakt van een Blackberry kan je nog niet internetten op je Blackberry, omdat je Blackberry bundel per 1/9 in gaat. Dit zal ook de reden zijn waarom je Whatsapp niet kan installeren.
Groetjes,
Alex
Hoi alex
Bedankt voor je bericht ik moet nog even wennen hoe ik het form moet gebruiken maar ik begin het tesnappen, vandaar dat ik ook je berichtjes niet had gelezen.
Ik wacht 1 september af en dan kijk ik wel of het mij lukt.
Sorry voor dat ik nu pas door heb hoe de form werkt.
Groetjes esmiralda.
Bedankt voor je bericht ik moet nog even wennen hoe ik het form moet gebruiken maar ik begin het tesnappen, vandaar dat ik ook je berichtjes niet had gelezen.
Ik wacht 1 september af en dan kijk ik wel of het mij lukt.
Sorry voor dat ik nu pas door heb hoe de form werkt.
Groetjes esmiralda.
Hoi Stefromy2,
Maakt niet uit hoor. Ik geef het ook aan zodat andere forumleden ook zien hoe het werkt.
Groetjes,
Alex
Maakt niet uit hoor. Ik geef het ook aan zodat andere forumleden ook zien hoe het werkt.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.