Zit ik net mijn gebruik te bekijken, zie ik staan internet op je mobiel, maar heb dat zeker niet aan staan.
Nu is het zo'n klein beetje dat het niet berekend wordt, maar vind het toch maar raar dat het op mijn overzicht staat.
Hoe kan dat, ik heb geen internet op mijn mobiel, en hoef dat ook niet, vandaar dat we alles wat ook maar iets met internet te maken kan hebben, uit hebben gezet.
Bladzijde 1 / 1
Ik hoop dat je alles met internet niet alleen op je mobiel hebt uitgezet, maar ook op je persoonlijke simyo pagina. Want dan is internet echt uit.
Ik hoop dat je alles met internet niet alleen op je mobiel hebt uitgezet, maar ook op je persoonlijke simyo pagina. Want dan is internet echt uit.
Heb het net na gekeken en daar stond het nog aan, nu uit gezet.
Kan dat altijd weer aan zetten als ik er gebruik van wil maken.
Bedankt voor je reactie.
Nu is het zo'n klein beetje dat het niet berekend wordt, maar vind het toch maar raar dat het op mijn overzicht staat.
Hoe kan dat, ik heb geen internet op mijn mobiel, en hoef dat ook niet, vandaar dat we alles wat ook maar iets met internet te maken kan hebben, uit hebben gezet.
Hoi A2com,
Bij Simyo kun je gebruik maken van het internet zonder dat je een bundel hebt. Ik zie dat de optie uitstaat. Je kunt nu alleen gebruik maken van het internet als je over WIFI beschikt.
@ Martijn bedankt voor het meedenken.
Ook ik heb op mijn Simyo pagina internet uitstaan en toch heb ik bijna 7 euro internet op mijn rekening staan rara hoe kan dat.
Ook ik heb op mijn Simyo pagina internet uitstaan en toch heb ik bijna 7 euro internet op mijn rekening staan rara hoe kan dat.
Staat er nog wat an op je telefoon vrees ik, tot nu toe is bij mij alles weg
Ik dacht dat dat niet kon als je op je Simyo pagina internet hebt uitgeschakeld!
Ik dacht dat dat niet kon als je op je Simyo pagina internet hebt uitgeschakeld!
lijkt me ook hoor, maar het gebeurt toch zie je wel, ik zou nog maar even gaan klagen als ik u was
Als je op je persoonlijke pagina internet hebt uitgezet dan is het technisch zo goed als onmogelijk om nog gebruik te kunnen maken van het 3g netwerk. Simyo kan zien wanneer deze optie is uitgezet. En mocht onverhoopt toch door een technische storing nadat deze optie is uitgezet internet verbruik zijn, dan worden deze kosten uiteraard vergoed.
dank jullie wel voor jullie reactie.
Ik ga toch even bellen met simyo
Ik ga toch even bellen met simyo
Hoi Misty,
Ik denk dat je het over de internetkosten op je factuur van november hebt? De optie heb je pas op 3-12-2013 uitgezet. Daarna was er geen internetverbruik meer mogelijk. Ik zie daarna ook geen kosten voor internet meer gelukkig. :)
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Mocht er weer iets zijn dan ben je welkom op het forum
groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.