Mijn dochter heeft een Samsungs galaxy Y telefoon
Ze heeft prepaid zonder internet.
Nu is er wel 15euro internet van haar tegoed afgeschreven.
Kunt u mij zeggen hoe dit kan en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen.
Ze gebruikt alleen internet via Wifi
met vriendelijke groet
Bob
Bladzijde 1 / 1
Hoi Bob,
Volgens onze gegevens hebben er op 29/9 meerdere verbindingen met internet plaats gevonden. Ik vermoed dat het toestel van type verbinding is gewijzigd. Op het moment dat je toestel geen verbinding kan maken met het wifi netwerk zal het automatisch overschakelen naar de verbinding met het netwerk van je mobiele provider. Je kunt dit voorkomen door de verbinding met internet uit te zetten vanaf je toestel of door de optie 'internet op je mobiel/mms' uit te schakelen vanaf je persoonlijke Simyo pagina.
In dit topic staat meer uitgelegd over internet op je mobiel.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens hebben er op 29/9 meerdere verbindingen met internet plaats gevonden. Ik vermoed dat het toestel van type verbinding is gewijzigd. Op het moment dat je toestel geen verbinding kan maken met het wifi netwerk zal het automatisch overschakelen naar de verbinding met het netwerk van je mobiele provider. Je kunt dit voorkomen door de verbinding met internet uit te zetten vanaf je toestel of door de optie 'internet op je mobiel/mms' uit te schakelen vanaf je persoonlijke Simyo pagina.
In dit topic staat meer uitgelegd over internet op je mobiel.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.