Skip to main content

.

Ik heb een vraagje , hoe het mogelijk is dat ik 1 euro aan internet kosten heb gemaakt terwijl ik gewoon binnen mijn bundel ben geweest ,? 
Hallo Rie,



Heb je wel een internetbundel? Indien niet https://Standaard "Pay as you Go" tarief (zonder internetbundel)<br /> <br /> ? 1,00 per 1 MB.
hoi ja ik heb een internet bundel van 100mb heb er nu nog 600 over tot 30-04 maar van de week staat er zo maar 1 euro aan onkosten tussen dus dat begrijp ik niet helemaal het gaat mij niet om die 1 euro hoor , 
Hoi,



Het komt meer voor, als het een foute weergave is komt het niet op je factuur, komt het wel op je factuur dan even contact opnemen en het wordt gecrediteerd!
hoi ja ik heb een internet bundel van 100mb heb er nu nog 600 over tot 30-04 maar van de week staat er zo maar 1 euro aan onkosten tussen dus dat begrijp ik niet helemaal het gaat mij niet om die 1 euro hoor , 



Hoi Rie,



Ik zie inderdaad dat er in jouw situatie sprake is van een fout in het systeem. Deze fout wordt echter automatisch herkend door ons systeem. De technische dienst heeft een geautomatiseerde oplossing ingeregeld waardoor de 1 euro niet in rekening wordt gebracht. Je hoeft daarom ook geen contact op te nemen met Simyo om dit door ons te laten crediteren. Dit gebeurt automatisch.



Groetjes,



Alex
Ook weer opgelost dus, weer een klant die (extra) tevreden is!

Reageer