Ik heb sinds kort opeens geen 3G meer. Alles staat aan (pakket ook bij simyo staat het aan). En als ik kijk bij informatie op mijn mobiel staat dat de verbinding verbroken is. Ik heb van alles al geprobeert zoals telefoon uitzetten batterij eruit, instellingen opnieuw invoeren voor internet ik heb zelfs de gehele mobiel opnieuw geinstalleerdt. Ik heb trouwens een samsung galaxy s plus.
Alvast bedankt voor het helpen.
Bladzijde 1 / 1
Alvast bedankt voor het helpen.
Hoi MartinY,
Welkom op het forum. :)
Wat vervelend. Goed dat je al veel stappen doorlopen hebt. Zou je je sim ook nog even in een ander toestel kunnen testen? En ik ontvang graag de postcode waar je dit hebt. Dan kan ik die laten nakijken. Het is alleen het internet? Je kunt wel bellen?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Charlene
Ik heb sinds kort opeens geen 3G meer. Alles staat aan (pakket ook bij simyo staat het aan). En als ik kijk bij informatie op mijn mobiel staat dat de verbinding verbroken is. Ik heb van alles al geprobeert zoals telefoon uitzetten batterij eruit, instellingen opnieuw invoeren voor internet ik heb zelfs de gehele mobiel opnieuw geinstalleerdt. Ik heb trouwens een samsung galaxy s plus.
Alvast bedankt voor het helpen.
Hoi MartinY,
Welkom op het forum. :)
Wat vervelend. Goed dat je al veel stappen doorlopen hebt. Zou je je sim ook nog even in een ander toestel kunnen testen? En ik ontvang graag de postcode waar je dit hebt. Dan kan ik die laten nakijken. Het is alleen het internet? Je kunt wel bellen?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes,
Charlene
Bedank voor de hulp kwam erachter dat ik in de min stond waardoor mijn simkaart was geblokkeerdt, dus heb nu opgewaardeerdt en hij doet het weer nogmaals bedankt.
Mvg,
Martin
Mvg,
Martin
Hoi MartinY,
Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost. Bedankt voor je terugkoppeling en een fijne dag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.