Skip to main content

.

Hoi, ik was al 2 dagen lang proberen achter te komen waarom mijn internetbundel niet werkt op mijn mobiel...



Ik heb pas een nieuwe telefoon LG G2, prima telefoon maar wat ik allemaal aanzet op het simyo site of telefoon.

Dat werkt allemaal nietĀ 



Ik baal me er een beetje voor dat ik alleen nog maar via wifi kan internetten, Help me a.u.b



Groetjes, Renato (17)
Hoi Renato, welkom op het Simyo forum!



Uit je gegevens kan ik opmaken dat je gisteravond ineens dataverbruik hebt gehad en dat het probleem zichzelf heeft opgelost 🙂 Check voor de zekerheid nog even of je de volgende internetinstellingen wel in je telefoon hebt staan:





Bij Naam, voer Mobiel Internet in.

Bij APN, voer portalmmm.nl in.

Bij Proxy, voer niets in.



Bij Poort, voer niets in.

Bij Gebruikersnaam, voer niets in.

Bij Wachtwoord, voer niets in.



Scroll naar beneden.

Bij MCC, voer 204 in.

Bij MNC, voer 08 in.



Bij Verificatietype, kies PAP.

Kies Type toegangspunt.



In ieder geval goed dat hij het nu doet 🙂 Laat je me het weten of het stabiel is?
Hoi, Tiury



Bedankt dat je gereageerd hebt.

Het probleem was dat ik mijn telefoon alleen opnieuw moest opstarten.

En ik moet zeggen ik ben erg tevreden over het internetten met Simyo.

De bereik is erg goed en stabiel

Verder alleen jammer dat ik niet hoger kan komen dan 250 mb

Verder top!



Groetjes, Renato
Hoi Renato,



Fijn dat was opgelost door je telefoon even uit en weer aan te zetten, dankjewel voor het delen van deze oplossing! :)



We hebben overigens wel grotere internetbundels wanneer je van prepaid zou overstappen naar Sim Only, dan variĆ«ren onze internetbundels van 200MB t/m 2500MB namelijk 🙂 Misschien iets om 'ns over na te denken 😉

Reageer