Ik ben vakantie terug gekomen daar internet gehad. In Nederland weer alle instellingen terug gezet. Het doet het nog steeds niet. Wie kan mij helpen ?
Bladzijde 1 / 1
Hoi lottez,
Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Internet. Volgens mij komt het daar beter tot zijn recht en is het beter vindbaar voor andere forumgebruikers met eenzelfde vraag.
In dit topic heeft -Naomi het de volgende instellingen gegeven;
APN: portalmmm.nl
gebruikersnaam: KPN
wachtwoord: gprs
Op zich zou je met die instellingen juist moeten kunnen internetten in Nederland nadat je uit het buitenland bent gekomen.
Of heb je je APN weer aangepast naar wat het was?
Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Internet. Volgens mij komt het daar beter tot zijn recht en is het beter vindbaar voor andere forumgebruikers met eenzelfde vraag.
In dit topic heeft -Naomi het de volgende instellingen gegeven;
APN: portalmmm.nl
gebruikersnaam: KPN
wachtwoord: gprs
Op zich zou je met die instellingen juist moeten kunnen internetten in Nederland nadat je uit het buitenland bent gekomen.
Of heb je je APN weer aangepast naar wat het was?
Ik heb het zelfde probleem!
Telkens wanneer ik vanuit het buitenland naar Nederland kom heb ik geen internet of of 4g meer. Meermaals naar de helpdesk gebeld en volgens hen is het jammer maar ze kunnen er niets aan doen. Handig als je meermaals per week de grens oversteekt. Dus moet ik telkens mijn telefoon aan en uit zetten of de gegevens in de mobiele data aanpassen. Ik had dit probleem niet bij mijn vorige providers. Jammer dat ik de overstap naar Simyo gedaan heb
Telkens wanneer ik vanuit het buitenland naar Nederland kom heb ik geen internet of of 4g meer. Meermaals naar de helpdesk gebeld en volgens hen is het jammer maar ze kunnen er niets aan doen. Handig als je meermaals per week de grens oversteekt. Dus moet ik telkens mijn telefoon aan en uit zetten of de gegevens in de mobiele data aanpassen. Ik had dit probleem niet bij mijn vorige providers. Jammer dat ik de overstap naar Simyo gedaan heb
Ik heb het zelfde probleem! (ik heb een iPhone 5s)
Telkens wanneer ik vanuit het buitenland naar Nederland kom heb ik geen internet of of 4g meer. Meermaals naar de helpdesk gebeld en volgens hen is het jammer maar ze kunnen er niets aan doen. Handig als je meermaals per week de grens oversteekt. Dus moet ik telkens mijn telefoon aan en uit zetten of de gegevens in de mobiele data aanpassen. Ik had dit probleem niet bij mijn vorige providers. Jammer dat ik de overstap naar Simyo gedaan heb
Telkens wanneer ik vanuit het buitenland naar Nederland kom heb ik geen internet of of 4g meer. Meermaals naar de helpdesk gebeld en volgens hen is het jammer maar ze kunnen er niets aan doen. Handig als je meermaals per week de grens oversteekt. Dus moet ik telkens mijn telefoon aan en uit zetten of de gegevens in de mobiele data aanpassen. Ik had dit probleem niet bij mijn vorige providers. Jammer dat ik de overstap naar Simyo gedaan heb
Ik heb hetzelfde probleem, met de Galaxy S4 nooit problemen gehad met 4G, ik heb de bundel terug gezet naar 3G en nu heb ik op plekken waar ik vroeger wel Internet had, geen internet meer.
Ik moet de telefoon uit- en weer aanzetten om internet te krijgen, hoe kan dit? Ik ben al een paar jaar Simyo klant en dik tevreden alleen begint dit te irriteren als je 3x per week de grens overgaat.
Hopelijk is hier iets aan te doen.
Groeten Igor
Ik moet de telefoon uit- en weer aanzetten om internet te krijgen, hoe kan dit? Ik ben al een paar jaar Simyo klant en dik tevreden alleen begint dit te irriteren als je 3x per week de grens overgaat.
Hopelijk is hier iets aan te doen.
Groeten Igor
Hi Igor,
De truc is om je instellingen nadat je van 4G af bent gestapt zo te laten staan zoals het stond.
Je hebt nu namelijk nog dezelfde APN als met 4G, dus zal je je telefoon ook zo ingesteld moeten hebben.
Als je bij APN in je telefoon dus weer KPN4G.nl zet, met als gebruikersnaam KPN en als wachtwoord gprs, dan zou het na opnieuw opstarten weer moeten werken.
Kun je het laten weten als het weer werkt?
De truc is om je instellingen nadat je van 4G af bent gestapt zo te laten staan zoals het stond.
Je hebt nu namelijk nog dezelfde APN als met 4G, dus zal je je telefoon ook zo ingesteld moeten hebben.
Als je bij APN in je telefoon dus weer KPN4G.nl zet, met als gebruikersnaam KPN en als wachtwoord gprs, dan zou het na opnieuw opstarten weer moeten werken.
Kun je het laten weten als het weer werkt?
Hoi Ernst,
Ik heb de gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd en de telefoon opnieuw opgestart.
Morgen kan ik je laten weten of het weer werkt, ik hoop het.
Bedankt voor je reactie.
Groeten,
Igor
Ik heb de gebruikersnaam en wachtwoord ingevoerd en de telefoon opnieuw opgestart.
Morgen kan ik je laten weten of het weer werkt, ik hoop het.
Bedankt voor je reactie.
Groeten,
Igor
Hoi Igor,
Alvast bedankt dat je ons laat weten of het weer werkt 🙂 We wachten het met smart af!
Alvast bedankt dat je ons laat weten of het weer werkt 🙂 We wachten het met smart af!
Hoi Tiury en Ernst,
Hij doet het niet, ik moest hem weer uit en aanzetten om verbinding te maken.
Ik ga altijd van Belgiƫ via Maastricht Nederland in. Zou het aan de KPN masten liggen?
Groeten,
Igor
Hij doet het niet, ik moest hem weer uit en aanzetten om verbinding te maken.
Ik ga altijd van Belgiƫ via Maastricht Nederland in. Zou het aan de KPN masten liggen?
Groeten,
Igor
Hoi Igor,
Dit is toch merkwaardig, met deze instellingen hoort hij het wel automatisch te doen 😞. Ik bel morgen vroeg de KPN netwerkspecialisten voor je op om te zien of er nog iets aan te doen is.
Ik hou je op de hoogte via dit topic 🙂
Dit is toch merkwaardig, met deze instellingen hoort hij het wel automatisch te doen 😞. Ik bel morgen vroeg de KPN netwerkspecialisten voor je op om te zien of er nog iets aan te doen is.
Ik hou je op de hoogte via dit topic 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.